۲۷۳۴۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روشن: شعار‌ها علیه مظلومی خطی بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:شعارها علیه مظلومی کاملا خطی بوده و خود او هم می داند که از کجا نشأت می گیرد. او سرمربی استقلال و به این مسائل آشنا است.

خبرگزاری فارس: حسن روشن در خصوص اینکه آیا با افشارزاده برای مبحث آکادمی باشگاه استقلال دیدار کرد یا خیر گفت: قرار شد امروز پیرامون این موضوع صحبت کنیم چون به من پیغام دادند می‌خواهیم آکادمی را مجددا راه اندازی‌ کنیم.

وی افزود: خواسته من این است که آکادمی کاملا از سیاست های باشگاه جدا شود و نه معاونی در کار ما دخالت کند و نه اینکه باشگاه به ما کاری داشته باشد. خواسته ام در صورت موافقت با سیاست هایم اختیار تام داشته باشم تا من بتوانم یک آکادمی خوب راه اندازی کنم. حتی یک زمین و استادیوم خوب را هم دیده ایم که ان‌شاءالله در صورت توافق با مدیریت آن مجموعه برای همکاری صحبت خواهیم کرد.

روشن در ادامه گفت وگو با فارس در خصوص شعارهایی که علیه پرویز مظلومی بعد از دیدار استقلال و سایپا داده شده اظهار داشت: این شعارها کاملا خطی بوده و خود مظلومی هم می داند که از کجا نشأت می گیرد. او سرمربی استقلال است و به این مسائل آشنا ولی من نگران استقلال هستم چون سال گذشته هم تیم در صدر جدول بود و وقتی با افشارزاده صحبت کردم دفترم را به او نشان دادم که در آن ۲۶ مورد مشکلات استقلال نوشته شده بود.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: یکی از آن ۲۶ مشکل جاسم کرار بود که به آن اشاره کردم و به افشارزاده دادم تا همه چیز را بررسی کند. امسال هم منتظر یک طوفان باشید و در آینده بیشتر در مورد این طوفان صحبت خواهم کرد.

وی به این جملات بسنده کرد که فقط این را بدانید استقلال به زودی یک طوفان داخلی خواهد داشت و خدا کند که این وسط هواداران ضربه روحی این طوفان داخلی را نخورند. مطمئن باشید به وقتش در مورد این اتفاق صحبت خواهم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج