اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۳۴۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

باقریان: استیماچ کارش را بلد است

مدیرعامل سپاهان گفت: ما بازیکن کم هم داریم. چطور لیست خروجی داشته باشیم؟

خبرگزاری فارس: اصغر باقریان در خصوص آخرین وضعیت سپاهان گفت: روز گذشته جلسه‌ای را با استیماچ برگزار کرده و در مورد کلیات مسائل باشگاه با او بررسی‌های لازم را انجام داده و به صحبت پرداختیم.

وی در مورد اینکه آیا استیماچ برای نیم‌فصل بازیکن جدیدی را پیشنهاد داد یا خیر،‌گفت: قرار است دو بازیکن برزیلی یعنی پادوانی و پریرا امروز به اصفهان برگردند و با حضور این دو بازیکن برزیلی از نیم فصل دوم در ترکیب سپاهان برای فصل نقل و انتقالات دو جای خالی بیشتر در تیم نداریم که به همین منظور به دنبال یک بازیکن داخلی و احتمالا یک بازیکن خارجی هستیم.

باقریان گفت: این موضوع را در اختیار سرمربی گذاشته‌ایم که البته هنوز استیماچ نام بازیکنی را به باشگاه ارائه نکرده و مقرر شده است تا پس از دو بازی آینده سپاهان در نیم‌فصل اول، این مربی کروات بررسی‌های لازم را انجام داده و سپس در این مورد بر طبق نیاز او اقدامات لازم انجام شود.

مدیرعامل سپاهان در مورد وضعیت علی احمدی و اینکه آیا او در لیست سپاهان قرار دارد یا خیر، گفت: احمدی فعلا در کنار تیم در حال تمرین است اما واقعا نمی‌دانم نام او در لیست سپاهان موجود است یا خیر.

وی همچنین در خصوص بازگشت حمودی از تراکتورسازی به سپاهان در نیم‌فصل گفت: حمودی سرباز است و در خصوص خدمت سربازی او تعیین تکلیف نشود نمی‌توانیم از حمودی استفاده کنیم. باید مشخص شود که آیا خدمت او در بازه زمانی نقل و انتقالات تمام می‌شود یا خیر و سپس در خصوص بازگشت او کارهای لازم را انجام دهیم. ما حتی نمی‌توانیم در این مورد استعلام بگیریم. چون همه چیز به یگان خدمتی او که در حال حاضر تیم تراکتورسازی محسوب می‌شود، بستگی دارد. حمودی یک سال و نیم دیگر با سپاهان قرارداد دارد و طبق قانون باید پس از پایان دوران خدمت به اصفهان برگردد.

باقریان در مورد اینکه آیا استیماچ به باشگاه لیست خروجی داده است یا خیر، گفت: ما بازیکن کم هم داریم. چطور لیست خروجی داشته باشیم؟ البته الان زمان این حرف‌ها نیست و باید اجازه دهید دو بازی باقیمانده نیم‌فصل اول هم تمام شود.

وی تاکید کرد: شرایط سپاهان خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد. بازیکنان طبق برنامه‌ریزی کادر فنی به صورت منظم تمرینات خود را انجام می‌دهند و در جلسه‌ای که با استیماچ داشتیم همچنین برنامه‌ریزی‌ها در خصوص تمرینات تیم در نیم فصل و مقطع باقیمانده تا رقابت‌های لیگ برتر آسیا مورد بحث و بررسی قرار گرفت. حتی اگر استیماچ در خصوص اردوی خارجی در نیم فصل اعلام نیاز کند این خواسته او را نیز برای آماده‌سازی سپاهان در رقابت‌های پیش رو برآورده خواهیم کرد. این موارد در حیطه اختیار سرمربی تیم است و او باید در خصوص موارد فنی اعلام نیاز کند.

مدیرعامل سپاهان در مورد استیماچ گفت: فعلا که کارش را خوب انجام می‌دهد. او مربی‌ای است که کارش را بلد است و انگیزه زیادی برای کار کردن دارد. تلاشش را می‌کند تا سپاهان را به شرایط ایده‌آل و آرمانی برساند.

وی در مورد شایعه مدیرعاملی رحیمی در سپاهان گفت: بنده ۳۰ سال است با رحیمی رفیق هستم و خیلی هم نمی‌خواهم به این مورد بپردازم. ضمن اینکه تغییر مدیریت در حیطه وظایف من نیست که بخواهم در خصوص آن صحبت کنم. ما برای همدیگر حرمت قائل هستیم و این مسائل از اختیارات من و رحیمی خارج است که بخواهیم در موردش صحبت کنیم. چرا که تغییر مدیرعامل در اختیار افراد دیگری است و آنها باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

باقریان در پایان در مورد شایعه جذب جاسم کرار گفت: همان زمان هم که کرار در ایران بود ما با او کاری نداشتیم و حتی پیشنهادی هم به این بازیکن عراقی برای حضور در سپاهان ندادیم، حالا که او به کشورش بازگشته است بخواهیم این کار را انجام دهیم؟! این مسائل یک مقدار دور از ذهن و خنده‌دار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج