adexo3
۲۷۴۴۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: فرگوسن آنالیزهای صادقانه‌ای دارد

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی در مورد آینده تیمش خوش‌بین است و می‌گوید آبراموویچ از او حمایت خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو در آستانه دیدار فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل پورتو در دور آخر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری ضمن اظهارنظر در خصوص این بازی، پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران هم بود. او در ابتدا در پاسخ به این پرسش که «نظرتان راجع به حمایت آشکار سرالکس فرگوسن از شما چیست؟» گفت: من اظهارنظر فرگوسن را نخواندم، ولی باید بگویم سرالکس دوست من است و حرف‌هایی هم که می‌زند خوب است. او آنالیزهای خیلی صادقانه‌ای دارد و قدردانش هستم.

وی در خصوص وضعیت مهاجم کلمبیایی تیمش هم عنوان کرد: فالکائو آماده بازی نیست. او در این مدت برای اولین بار بود که با تیم تمرین می‌کرد و چند هفته‌ای تا بازگشتش به میادین باقی مانده است. جان تری و رامیرز هم بهتر به نظر می‌رسند.

در ادامه مکالمه جالبی بین یک خبرنگار و مورینیو رد و بدل شد. از مورینیو پرسیده شد «آیا چلسی این فصل فاقد رهبر است؟» که مورینیو در پاسخ اظهار داشت: «خیر». خبرنگار بلافاصله پرسید «اصلاً؟» که ژوزه تأکید کرد:«خیر».

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی این پرسش را «آیا شرایط این بازی بر فشار موجود بر تیم افزوده است؟» اینگونه پاسخ داد: بله، تقابل با پورتو بازی بزرگی است. ما در آستانه گذر از مرحله گروهی به مرحله حذفی هستیم.

در ادامه این پرسش مطرح شد «اگر چلسی از لیگ قهرمانان اسپانیا حذف شود، همچنان سرمربی چلسی خواهید ماند» که سرمربی ۵۲ ساله آبی‌پوشان لندنی گفت: برد تنها گزینه پیش‌روی ماست. من خوش‌بین هستم و شما بدبین.

مورینیو در پاسخ به این پرسش که «اگر چلسی به هر دلیل از لیگ قهرمانان حذف و به لیگ اروپا برود، این نتیجه بدی برای این تیم تلقی می‌شود؟» اظهار داشت: بله!

او در خصوص مشکل گلزنی تیمش هم عنوان کرد: واضح است که ما موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه حریفان ایجاد می‌کنیم. ما در موقعیت‌های زیادی قرار می‌گیریم که تنها به یک ضربه کوچک برای رسیدن به گل نیاز داریم. به هر حال به دنبال یافتن راه‌حلی برای این مشکل‌مان هستم.

آقای خاص این پرسش را که «آیا اطمینان دارید که حمایت آبراموویچ را پشت خود دارید؟» گفت: فکر نمی‌کنم نظر مالک باشگاه به سرعت باد تغییر کند. می‌دانم که بادِ نتایج خیلی قدرتمند است، ولی فکر می‌کنم که آبراموویچ هم بر این باور است که من بهترین فرد برای سرمربیگری چلسی هستم. من خیلی در مورد مالک باشگاه صحبت نمی‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج