۲۷۴۶۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رقبای احتمالی بارسلونا در لیگ قهرمانان

شاگردان لوئیس انریکه در دور بعد مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ممکن است قرعه سختی نصیب‌شان شود.

خبرگزاری تسنیم: قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار است بعدازظهر روز جمعه در شهر نیون سوئیس برگزار شود که طی آن تیم‌های صعودکننده رقبای خود را خواهند شناخت. بارسلونا در حالی از ساعت ۲۳:۱۵ امشب (چهارشنبه) در دور آخر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بایرلورکوزن است که پیش از این صعودش را به مرحله بعد رقابت‌ها آن هم به عنوان تیم اول قطعی کرده است.

با توجه به برگزاری بازی‌های شب گذشته و مشخص شدن نیمی از تیم‌های صعودکننده، بارسلونا تا به اینجا ممکن است در دور بعد به پاری‌سن‌ژرمن، پی‌اس‌وی آیندهوون هلند، بنفیکای پرتغال و یوونتوس ایتالیا بخورد. به هر حال مرحله گروهی لیگ قهرمانان، امشب (چهارشنبه) با برگزاری هشت دیدار همزمان به پایان می‌رسد و تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی کاملاً مشخص خواهد شد.

در گروه F بایرن مونیخ به عنوان تیم اول صعودش قطعی شده و المپیاکوس شانس بالایی برای صعود به عنوان تیم دوم دارد، ولی آرسنال هم احتمال صعودش در شرایط خاص وجود دارد. به این ترتیب از این گروه المپیاکوس یا آرسنال ممکن است به جمع رقبای احتمالی کاتالان‌ها در دور بعد اضافه شوند.

براساس این گزارش، در گروه G هم چلسی و پورتو در حال حاضر ۱۰ امتیازی هستند و دیناموکیف نیز هشت امتیازی است. شرایط در این گروه ممکن است پیچیده شود، به طوری که احتمال صعود چلسی به عنوان تیم اول و حتی سقوط به رده سوم و حذف از گردونه رقابت‌ها هم است. با شرایط پیچیده این گروه احتمال اینکه بارسلونا در دور بعد به یکی از دو تیم پورتو و دیناموکیف بخورد، وجود دارد، ولی باید دید امشب چه اتفاقی خواهد افتاد و کدام تیم در این گروه دوم خواهد شد.

در گروه H هم زنیت روسیه با ۱۵ امتیاز صعودش را به عنوان تیم اول قطعی کرده است و خنت بلژیک و والنسیا امشب در حالی به مصاف رقبای خود می‌روند که چشم به گرفتن سهمیه دوم این گروه دارند. در حال حاضر خنت هفت امتیازی دوم و والنسیای شش امتیازی در رده سوم است. به هر حال یکی از این دو تیم می‌توانند حریف احتمالی بارسا در دور بعد باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج