اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۵۳۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فن‌خال: می‌توانم در منچستر تغییر ایجاد کنم

سرمربی هلندی شیاطین سرخ می‌گوید که هواداران نباید انتظار داشته باشند که این تیم تمامی بازی‌های خود را با برد به پایان ببرد.

خبرگزاری تسینم: منچستریونایتد که در آخرین بازی لیگ برتری خود برابر وستهام به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد و اختلافش حالا با لسترسیتی صدرنشین سه امتیاز است، شکست ۳ بر ۲ مقابل ولفسبورگ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا هواداران این تیم انگلیسی را به شدت عصبانی کرده است؛ هوادارانی که معتقدند مربی که در طی ۱۶ ماه حضورش در اولدترافورد بیش از ۲۰۰ میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرده، باید نتایج به مراتب بهتری بگیرد.

لوئیز فن‌خال در پاسخ به انتقادات مطرح شده گفت: وقتی شما می‌گویید که من برای ایجاد تغییرات استخدام شده‌ام، حق با شماست. من می‌توانم در تاکتیک و موارد دیگر تیم تغییر ایجاد کنم، ولی نمی‌توانم خودم گل بزنم. منتقدین می‌گویند که باشگاهی همچون منچستریونایتد باید به قهرمانی برسد، ولی این برای گذشته بود که منچستریونایتد فاتح جام‌های مختلف می‌شد. شما باید باشگاه را حالا آنالیز کنید. حالا تعداد باشگاه‌هایی که ثروتمند و دارای ساختار هستند و می‌توانند عناوینی کسب کنند، بیشتر شده‌اند.

وی افزود: سال آینده تمامی باشگاه‌های لیگ برتری بیشترین بودجه‌ها را در سطح اروپا خواهند داشت و این تفاوت بزرگی را رقم می‌زند. هر باشگاهی قادر به خرید باریکن است. شما با خود فکر می‌کنید که منچستریونایتد سرمایه زیادی دارد و این درست است اما باشگاه‌‌های دیگر برای فروش بازیکن خود درخواست مبلغ بیشتری را از ما به نسبت مثلاً باشگاه بورنموث می‌کنند. تفاوت‌ بین باشگاه‌ها دیگر خیلی فاحش نیست و تیم‌های پایین جدولی قادر به شکست تیم‌های بالای جدولی هستند. البته این اتفاق به ندرت در لیگ‌های دیگر رخ می‌دهد ولی در لیگ برتر اغلب شاهد این موضوع هستیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه عنوان کرد: رقابت برای تیم‌های لیگ برتری در لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های دیگر خیلی دشوار است و کار برای صعود به مراحل بالاتر آسان نیست. هواداران می‌گویند تیمی همچون منچستریونایتد باید از مرحله گروهی صعود کند. این دیدگاه درست است و من هم چنین نظری دارم اما واقعیت این است که این اتفاق رخ نداد. به هر حال در ورزش ممکن است بازنده یا برنده باشید و باید به عنوان مربی و بازیکن با آن کنار بیایید. در رسانه‌ها می‌خوانم که فن‌خال ۶۴ ساله و پیر است. ۲۰ سال پیش هم چنین چیزهایی می‌خواندم. من نمی‌توانم ذهنیت دیگران را تغییر دهم. من تنها می‌توانم حقایق را بگویم.

منچستریونایتد که در حال حاضر با ۲۹ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر است، در چارچوب هفته شانزدهم این رقابت‌ها از ساعت ۲۱:۰۰ امشب (شنبه به وقت تهران) میهمان بورنموث هفدهم جدولی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج