adexo3
۲۷۵۵۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آذری: گروه ما در آسیا متعادل است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: گروه ما در لیگ قهرمانان آسیا متعادل است و تلاش می‌کنیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: گروه ما در لیگ قهرمانان آسیا متعادل است و تلاش می‌کنیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

سعید آذری در خصوص همگروهی ذوب‌آهن با النصر عربستان، لخویای قطر و برنده پلی‌آف ۳ (بنیادکار ازبکستان - الشباب امارات) در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: فکر می‌کنم در گروه متعادلی قرار گرفتیم. شاید حریفان ما از لحاظ سخت‌افزاری و امکانات، شرایط بهتری نسبت به ما داشته باشند، ولی ذوب‌آهن از لحاظ بازیکن و دانش کادر فنی در سطح بالایی قرار دارد. اگر اشتباه نکنم پرسپولیس سال گذشته با همین تیم‌ها همگروه بود، ما امیدوار هستیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

وی در خصوص شانس صعود ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی تلاش می‌کنیم تا صعود کنیم. مهندس صادقی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن هم قول همکاری و پشتیبانی را به ما داده است و امیدوارم با حمایت‌های کارخانه و همچنین شخص آقای صادقی، عملکرد خوبی در آسیا داشته باشیم.

آذری در خصوص کیفیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه فولادشهر گفت: در چند سال گذشته در مجموعه ورزشی ذوب‌آهن سرمایه‌گذاری خوبی نشده است. اگر کمکی نشود نمی‌توان شرایط زمین را بهتر کرد، ولی تلاش می‌کنیم وضعیت این زمین را برای سپاهان و ذوب‌آهن بهتر کنیم. ما برای حضور موفقیت‌آمیز در آسیا نیاز به حمایت‌های استانی در اصفهان داریم.

مدیرعامل ذوب‌آهن درباره فهرست بازیکنان مورد نظر یحیی گل‌محمدی برای نیم‌فصل دوم و اینکه آیا احتمال جدایی بازیکنی از این تیم وجود دارد، اظهار داشت: ذوب‌آهن با احتساب بازی‌های دوستانه، حدود ۳۰ مسابقه تا پایان فصل در پیش خواهد داشت. با این شرایط انگار یک لیگ جدید برای ما آغاز می‌شود. به نیروهایمان احتیاج داریم و فکر نمی‌کنم کسی از ذوب‌آهن جدا شود. باید تیم را تقویت کنیم و سرمربی هم بعد از پایان بازی‌های نیم‌فصل، لیست خود را به باشگاه خواهد داد.

آذری عنوان کرد: خواسته من از مسئولان صداوسیما این است که حق پخش تلویزیونی را به باشگاه‌ها پرداخت کنند. ما به پایان سال نزدیک می‌شویم و باید در بحث پرداختی‌ها دچار مشکل نباشیم. این بودجه باید زمانی به باشگاه‌ها برسد که بتوانند بهترین استفاده را از آن ببرند. امیدوارم صداوسیما خیلی زود پول حق پخش باشگاه‌ها را بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج