اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۵۹۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آلگری: اینتر شانس نخست قهرمانی است

سرمربی یوونتوس با وجود بهتر شدن شرایط تیمش در جدول رده بندی سری A بر این باور است که اینتر بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مدیا ست، بیانکونری بعد از شروع کابوس‌واری که در فصل جاری داشت با پیروزی‌های پیاپی توانسته است به جمع مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی اضافه شود. آنها این شانس را دارند که از عنوان قهرمانی‌شان دفاع کنند.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در هفته شانزدهم کالچو در ورزشگاه خانگی مقابل فیورنتینا قرار گرفتند و موفق شدند با نتیجه سه بر یک از سد این تیم بگذرند تا با ۳۰ امتیاز به رده چهارم جدول صعود و خود را به اینتر صدرنشین نزدیک کنند.

آلگری در نشست خبری بعد از دیدار تیمش برابر فیورنتینا گفت: بسیار خوشحالم که در این دیدار هم توانستیم به پیروزی برسیم و به روند خوبمان ادامه دهیم اما هنوز ماموریت ما تمام نشده است و کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. باید امتیازات بیشتری جمع کنیم. خوشبختانه توانستیم به پیروزی در این دیدار بزرگ، رم را در جدول رده بندی پشت‌سر بگذاریم. البته هنوز در نیم فصل نخست هستیم و باید به این روند خوب ادامه دهیم.

او ادامه داد: بعد از شکست برابر ساسولو، تغییرات زیادی در یوونتوس به وجود آمد و بعد از آن بازی بود که به خودمان آمدیم. یوونتوس در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی تغییرات زیادی داشت و طبیعی بود که به زمان زیادی برای هماهنگی نیاز داشته باشد. در ابتدای فصل، هماهنگی لازم را نداشتیم و بازی‌های ضعیفی را به نمایش می‌گذاشتیم اما اکنون شرایط بسیار بهتر شده است. درست است که یوونتوس روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذارد اما بر این باور هستم که اینتر شانس نخست کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری است. در شرایط کنونی، به دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط می‌خواهیم در دیدارها به پیروزی برسیم.

آلگری در پایان سخنانش درباره این سوال که دوست دارد تیمش در لیگ قهرمانان اروپا با چه تیمی بازی کند نیز بیان کرد: در لیگ قهرمانان اروپا هیچ دیدار آسانی وجود ندارد اما همه می‌دانند تیم‌هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ، قوی‌ترین و آماده‌ترین تیم‌های فوتبال اروپا هستند و بازی کردن برابر آنها سخت است. البته باید این را هم گفت که یوونتوس هم تیم بزرگی است و اطمینان دارم که بسیاری از تیم‌ها دوست ندارند با ما بازی کنند. بازی بعد در ماه مارس خواهد بود و تا آن زمان فرصت زیادی باقی مانده است.

یوونتوس با شکستی که در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا برابر سویا متحمل شد، صدر جدول رده بندی را از دست داد و به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج