adexo3
۲۷۶۱۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ویلاس‌بواس: بنفیکا تیمی باتجربه است

سرمربی تیم فوتبال زنیت روسیه کار شاگردان برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با توجه به بار فنی و تجربه تیم بنفیکا سخت دانست.

خبرگزاری تسنیم: آندره ویلاس بواس، سرمربی پرتغالی زنیت سنت پترزبورگ که تیمش به عنوان صدرنشین گروه H به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است، شناخت خوبی از حریف بعدی این تیم در این رقابت‌ها دارد.

حریف بعدی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر روسیه، بنفیکای پرتغال است و ویلاس‌بواس به خوبی از خطری که نماینده کشورش می‌تواند برای شاگردان او ایجاد کند، آگاه است، چون آن را به خوبی می‌شناسد.

ویلاس‌بواس گفت: حریف ما تیمی بسیار باتجربه است که دو فصل متوالی اخیر به فینال لیگ اروپا راه یافته و در پنج فصل اخیر چهار بار جزو چهار تیم برتر این رقابت‌ها بوده است. ما به خوبی حریف‌مان را می‌شناسیم، چون فصل گذشته با آن در لیگ قهرمانان روبه‌رو شدیم.

ویلاس‌بواس افزود: می‌دانیم که باید پیشرفت کنیم تا بازی را ببریم. با توجه به تعطیلات زمستانی طولانی لیگ برتر روسیه، بازی در لیگ قهرمانان برای ما سخت خواهد بود. ما باید تمام تمرکزمان را روی بازی برابر بنفیکا قرار دهیم تا به بهترین شکل برای این دیدار آماده شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج