adexo3
۲۷۷۲۵۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

برتری استقلال ۱۰ نفره برابر صبا در نیمه اول

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم با پیروزی آبی‌پوشان به اتمام رسید.

خبرگزاری تسنیم: نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم با پیروزی آبی‌پوشان به اتمام رسید.

دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۲۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. تنها گل استقلال را سجاد شهباززاده در دقیقه ۱۸ وارد دروازه صبا کرد. بهنام برزای نیز در دقیقه ۲۶ این بازی با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد و استقلال را ۱۰ نفره کرد.

پرویز مظلومی در این دیدار مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده، امید نورافکن، خسرو حیدری و بهنام برزای را از ابتدا در ترکیب قرار دادند.

حامد لک، مسعود حق‌جو، قاسم دهنوی، ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، امیرحسین صادقی، محمد قاضی، محمدامین آرام‌طبع، جلال‌الدین علی‌محمد، عبدالکریم اسلامی و فرشید باقری ۱۱ بازیکن صبا در این دیدار بودند که از ابتدا وارد زمین شدند.

دقیقه یک: محمدامین آرام‌طبع پس از ورود به محوطه جریمه استقلال ضربه‌ای از زاویه بسته به سمت دروزاه این تیم زد که مهدی رحمتی در دو مرحله توپ او را گرفت.

دقیقه ۲: استقلالی‌ها روی یک ارسال خوب از سوی نورافکن می‌توانستند با اشتباه مدافعان صبا به گل برسند، اما حامد لک با واکنشی خوب مانع این اتفاق شد.

دقیقه ۱۷: قاسم دهنوی با ارسالی روی دروازه استقلال موقعیت خوبی برای محمد قاضی ایجاد کرد که ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: امید ابراهیمی با پاسی خوب سجاد شهباززاده را در محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی کرد که این بازیکن توانست به خوبی دروازه صبا را باز کند.

دقیقه ۲۴: بهنام برزای پشت محوطه جریمه تیمش اقدام به خطا روی دروازه بازیکن صبا کرد و با کارت قرمز مستقیم داور بازی مواجه شد.

دقیقه ۴۰: هرایر مگویان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴۴: فرشید باقری به دلیل خطا روی شهباززاده از داور بازی کارت زرد گرفت.

پس از اخراج برزای و ۱۰ نفره شدن استقلال، آبی‌پوشان قصد کنترل بازی را داشتند و صبایی‌ها نیز برای به مساوی کشیدن بازی تلاش کردند، اما بازی خیلی آرام دنبال شد و در نهایت با پیروزی یک نیمه‌ای استقلال به پایان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج