adexo3
۲۷۸۱۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عذرخواهی خوان ماتا از هواداران یونایتد

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد به خاطر عملکرد ضعیف تیمش در دیدار برابر نورویچ سیتی از هواداران عذرخواهی کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از رویترز، شیاطین سرخ در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد میزبان نورویچ سیتی بودند و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. بدین ترتیب نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری ادامه پیدا کرد و لوییس فان خال یک گام دیگر به اخراج نزدیک شد.

خوان ماتا در توییتر از هواداران تیمش عذرخواهی کرد. او نوشت: بسیار متاسف و ناراحت هستیم که هواداران را این‌گونه به خانه می‌فرستیم. آنها از عملکرد تیم محبوب‌شان راضی نیستند. باید بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم. از همه آنها عذرخواهی می‌کنیم.

منچستریونایتد در چهار بازی اخیرش در لیگ برتر انگلیس نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند. این تیم دو تساوی و دو شکست در چهار بازی اخیر کسب کرده تا از صدر جدول رده بندی به کلی فاصله بگیرد. شاگردان فان خال، هفته قبل هم با نتیجه دو بر یک برابر بورنموث تن به شکست داده بودند.

منچستریوتایتد با شکست برابر نورویچ سیتی به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کرد. این تیم با صدر جدول، ۹ امتیاز اختلاف دارد و این نشان می‌دهد با وجود هزینه زیادی که در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی کرد، شانس کمی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

این احتمال زیاد است که فان خال هم مانند ژوزه مورینیو، برکنار شود. این مربی هلندی در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر نورویچ اعلام کرد قصد کناره‌گیری از یونایتد را ندارد اما سران این باشگاه این حق را دارند او را اخراج کنند. از مورینیو به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های جایگزینی فان خال سخن به میان می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج