اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۸۳۳۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انریکه: پیروزی ریورپلاته غیرممکن بود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با تمجید از عملکرد تیمش در فینال جام باشگاه های جهان، پیروزی حریف آرژانتینی مردانش در این بازی را غیرممکن دانست.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با تمجید از عملکرد تیمش در فینال جام باشگاه‌های جهان، پیروزی حریف آرژانتینی مردانش در این بازی را غیرممکن دانست.

لوئیس انریکه پس از پیروزی ۳ بر صفر بارسلونا برابر ریورپلاته آرژانتین و قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۵، به خبرنگاران گفت: در فوتبال آینده همیشه نامشخص است و هرچه می‌گذرد کار سخت و سخت‌تر می‌شود. ما پنجمین قهرمانی‌مان را در سال جاری کسب کردیم که این یکی از اهداف‌‌مان بود. حالا می‌خواهیم چند روزی را در کنار خانواده‌های‌مان خوش بگذرانیم و بعد دوباره به مأموریت‌مان که کسب پیروزی‌ است ادامه دهیم، هرچند بازیکنان‌‌مان می‌دانند که کسب جام‌های قهرمانی چقدر سخت است.

انریکه ادامه داد: انگیزه بازیکنان ما برای کسب عناوین قهرمانی و ارائه فوتبال زیبا زیاد است و در واقع فلسفه باشگاه بارسلونا همین است. با داشتن چنین فلسفه و چنین بازیکنانی شما همیشه می‌توانید برنده باشید. همه بازیکنان ما بی‌نظیر هستند و با اینکه مهره‌های مهمی همچون پویول و ژاوی از جمع ما جدا شده‌اند، تیم همچنان توانسته است به فلسفه باشگاه پایبند بماند و این یکی از امتیازات باشگاه است. دو روز پیش ما نه مسی را داشتیم و نه نیمار را، اما امروز هر دوی آنها بازی کردند.

سرمربی بارسلونا در تمجید از حریف تیمش هم عنوان کرد: ریورپلاته تیمی شجاع نشان داد، اما با سطحی که ما بازی می‌کردیم، پیروزی این تیم تقریباً غیرممکن بود. ریورپلاته حریف قابل احترامی بود.

تعویض شدن ماسچرانو پس از مصدومیت موضوع دیگری بود که انریکه به آن اشاره داشت. او درباره وضعیت مدافع آرژانتینی تیمش گفت: او به ما فهماند که دچار مصدومیت عضلانی شده است و ما هم نخواستیم که ریسک کنیم. تعویض او تنها به این دلیل بود پای یک برنامه تاکتیکی خاص در میان نبود. البته در اسپانیا از تمام ژست‌ها سوء تعبیر می‌شود.

سرمربی کاتالان‌ها در تمجید از لیونل مسی هم تأکید کرد: او یک فرمانده است که همیشه می‌خواهد رقابت کند و امیدوارم که سال‌ها در کنار ما بماند.

انریکه در پایان درباره حسی که بعد از سپری کردن یک سال پرفشار دارد، اظهار داشت: خسته‌ام اما خوشحال و از الان دارم به کریسمس و بازی بعدی تیمم فکر می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج