۲۷۸۵۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو پشت‌ درهای اولدترافورد

در حالی که صحبت از احتمال اخراج لوئیز فن‌خال از سرمربیگری منچستریونایتد مطرح است، بحث حضور آقای خاص در اولدترافورد جدی به نظر می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم: منچستریونایتد با شکست خانگی مقابل نوریچ‌سیتی وارد فاز جدیدی از بحران شده است و شدت انتقادات به این تیم و در رأس آن لوئیز فن‌خال شدت گرفته است. شیاطین سرخ در ۱۳ بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف تنها سه پیروزی کسب کرده و این برای هوادارانی که تیم‌شان سال‌ها عناوین قهرمانی را در انگلیس و حتی اروپا درو کرده، غیر قابل‌ قبول است.

نشریه «دیلی‌میل» انگلیس گزارش داد؛ هیئت‌مدیره باشگاه تا کنون حمایت خود را از سرمربی هلندی منچستریونایتد اعلام کرده بود، ولی شکست شنبه شب این تیم مقابل نوریچ‌سیتی، اوضاع را تغییر داد و آنها حالا نسبت به ادامه همکاری با فن‌خال مردد هستند.

بر اساس این گزارش بازی پیش‌روی منچستریونایتد مقابل استوک‌سیتی که قرار است شنبه ۵ دی در ورزشگاه بریتانیا برگزار شود، آخرین فرصت سرمربی هلندی شیاطین سرخ برای نجات جایگاه خود به شمار می‌رود. منچستریونایتد بلافاصله پس از این بازی در دیداری خانگی به مصاف چلسی می‌رود و اگر در آن بازی هم شکست بخورد، اوضاع آشفته‌ای پیدا می‌کند و از جمع چهار تیم برتر جدول رده‌بندی لیگ برتر فاصله خواهد گرفت.

«دیلی‌میل» نوشت؛ اگر فن‌خال اخراج شود، مورینیو در صدر لیست شیاطین سرخ قرار خواهد داشت، البته رایان گیگز، دستیار فعلی فن‌خال نیز یکی از این گزینه‌ها است. گفته می‌شود آقای خاص که روز پنجشنبه از سمت سرمربیگری چلسی اخراج شد، به دوستان نزدیکش گفته که چند تیم است که نمی‌شود پیشنهادات‌ آنها را رد کرد و منچستریونایتد جزو آنهاست. البته هواداران شیاطین سرخ هم بدشان نمی‌آید که ژوزه جانشین فن‌خال شود و این را برخی از آنها در بازی با نوریچ با سر دادن شعارهایی علنی کردند.

قطعی شدن جدایی پپ گواردیولا از بایرن‌مونیخ در پایان فصل جاری حالا این مربی اسپانیایی را هم تبدیل به یکی از گزینه‌های منچستریونایتد کرده است. رابطه خوب سرمربی پیشین بارسلونا با سرالکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای شیاطین سرخ و البته علاقه پپ به تاریخچه باشگاه منچستریونایتد امید مسئولان این باشگاه را برای جذب وی بیشتر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج