adexo3
۲۸۰۵۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وکیل کرار: نگهبان خانه سارقان را دیده است

وکیل کرار جاسم گفت:دزدی از موکلم سرقت از تبعه خارجی محسوب شده و جرایم سنگینی را برای سارقان در پی خواهد داشت.

کاپ: توفیق امیری در ارتباط با سرقت از خانه کرار اظهار داشت: خانه کرار در آپارتمانی واقع شده است که نگهبان بیست و چهار ساعته دارد و نگهبان دیده است که چه کسانی برای ورود به خانه اش به ساختمان وارد و از آن خارج شده اند از این رو می توان با پیگیری های قضایی افرادی که این کار را انجام داده اند را مشخص و آنها را تحویل قانون داد.

وی افزود: ورود به خانه بدون اجازه مقام قضایی عملی مجرمانه محسوب می شود و علاوه بر آن به سرقت رفتن اموال از خانه عمل مجرمانه ای دیگر. از این رو موکل بنده در این باره به من اختیار تام تفویض کرده تا در غیابش از طریق قانونی برای روشن شدن این پرونده اقدامات لازم را صورت داده و با طرح دعوا در دادسرا از طریق مقامات قضایی اقدام کنم.

این وکیل پایه یک دادگستری همچنین اضافه کرد: متأسفانه قفل در خانه ای که در تحویل موکل بنده بوده شکسته شده است و ما با ارائه شکایت به مقامات قضایی می توانیم این موضوع را به طور جد پیگیری کنیم. ضمن اینکه موکل من تبعه خارجی محسوب می شود و از این نظر شرایط به طور کلی متفاوت هم خواهد بود. با این همه و با توجه به اینکه هنوز اقدامی برای شکایت از افرادی که به منزل کرار وارد شده اند صورت نگرفته از سارقان می خواهیم که اموال به سرقت برده شده را به ما بازگردانند.

امیری اضافه کرد: ما به همین منظور تا روز شنبه هفته آینده صبر خواهیم کرد و پس از آن از طریق قانونی شکایت خود را در قبال این اقدام مجرمانه انجام خواهیم داد.

وی همچنین در این باره که کرار چه مدرکی دارد تا ثابت کند چه وسایلی در خانه اش بوده توضیح داد: به زودی مستندات موکل بنده به دست من خواهد رسید تا در صورت لزوم آنها را به مقامات قضایی ارائه دهیم. ضمن اینکه به گفته موکل مقادیری وجوه نقد از جمله دلار ، پول ایران و طلا و زیور آلات همسرش به اضافه وسایلی که در خانه اش وجود داشته از منزلش به سرقت رفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج