adexo3
۲۸۲۰۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جواهر رئال تهدید به جدایی کرد

رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که ایسکو از سران رئال مادرید خواسته که اجازه جدایی به او در فصل جابجایی زمستانی را بدهند تا او به تیمی برود که امکان بازی کردن برایش وجود داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که ایسکو از سران رئال مادرید خواسته که اجازه جدایی به او در فصل جابجایی زمستانی را بدهند تا او به تیمی برود که امکان بازی کردن برایش وجود داشته باشد.

ایسکو زمانی که در مالاگا بازی می کرد مشتریان زیادی داشت و از او به عنوان جانشین ژاوی در فوتبال اسپانیا یاد می شد.

او مالاگا را به مقصد رئال مادرید ترک کرد اما در این تیم نتوانسته جایگاهی ثابت برای خود پیدا کند و خبرهای زیادی درباره جدایی او از کهکشانیها به گوش می رسد.

این هافبک که در دوران حضورش در مالاگا به عنوان جوان طلایی فوتبال اروپا انتخاب شد با رافائل بنیتس سرمربی رئال مادرید به مشکل خورده است و در چند دیدار اخیر تیمش نتوانست در ترکیب اصلی به میدان رود. رادیو اونداسر اسپانیا اعلام کرد که ایسکو از سران رئال خواسته که اجازه جدایی به او را در فصل جابجایی زمستانی بدهند تا او به تیمی رود که امکان بازی کردن برای او وجود داشته باشد.

در این خبر آمده که سران رئال مادرید ایسکو را متقاعد به ماندن کرده اند و به او قول داده اند که بنیتس از رئال اخراج خواهد شد. البته معلوم نیست که این خبر تا چه حد صحت داشته باشد.

رئال مادرید در هفته هفدهم رقابتهای لیگا موفق شد که با نتیجه سه بر یک رئال سوسیداد را از پیش رو بردارد. در این دیدار ایسکو روی نیمکت نشست و اصلا فرصت بازی کردن پیدا نکرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج