۲۸۲۰۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران نباید با یک باخت یا مساوی دلسرد شوند، چون پرسپولیس تیم جوانی است و پیرمرد این تیم من هستم.

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران نباید با یک باخت یا مساوی دلسرد شوند، چون پرسپولیس تیم جوانی است و پیرمرد این تیم من هستم.

محسن بنگر پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابل استقلال خوزستان خیلی خوب بازی کردیم، به ویژه در اکثر دقایق، بازی ما روی زمین بود. ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به استقلال خوزستان بزنیم. امیدوارم پس از تعطیلات نیم‌فصل بازی بعدی خود را نیز که در خانه است ببریم تا به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

وی در خصوص استقبال تماشاگران از بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان اظهار داشت: دَم هواداران گرم. این برد را تقدیم هواداران می‌کنیم. آنها نباید با یک باخت یا مساوی دلسرد شوند، چون پرسپولیس تیم جوانی است و پیرمرد این تیم من هستم.

بنگر در خصوص مطلبی که آرش برهانی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است، تصریح کرد: آرش بچه بسیار خوبی است که هیچ چیزی در دلش نیست. شاید منظورش چیز دیگری بوده است، اما اگر منظورش پرسپولیس بوده، برای او متأسفم؛ البته من فکر نمی‌کنم منظور برهانی پرسپولیس بوده باشد. به هر حال این کری‌ها بین استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها وجود دارد.

مدافع پرسپولیس در خصوص خداحافظی رسول فروغی از دنیای حرفه‌ای داوری گفت: فروغی آدم خوبی است که از فوتبال پرحاشیه خداحافظی کرد. من برای او در زندگی شخصی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم. من حتی از فروغی عذرخواهی هم کردم. به هر حال ما بازیکنان برخی مواقع در جریان بازی عصبانی شده و داد و بیداد می‌کنیم، اما به خوبی می‌دانیم داوران قشر زحمتکش و بی‌پناه فوتبال هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پرسپولیس مطالبات هادی نوروزی را پرداخت کرده است، گفت: بقیه بازیکنان هم شرایطی مثل نوروزی را دارند. من تا به امروز فقط ۱۳ درصد از قراردادم را گرفته‌ام و طاهری در رختکن قول داد که ۱۰ درصد دیگر از قراردادها را در تعطیلات نیم‌فصل پرداخت خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج