adexo3
۲۸۲۰۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گل طارمی آفساید بود!

یک کارشناس سرشناس داوری می گوید طارمی یک بدن از دفاع استقلال خوزستان جلو بود اما باید به کمک داور بازی تبریک گفت!

خبرآنلاین: یک کارشناس سرشناس داوری می گوید طارمی یک بدن از دفاع استقلال خوزستان جلو بود اما باید به کمک داور بازی تبریک گفت!

حیدر سلیمانی کارشناس داوری و عضو پیشین دپارتمان داوری کشورمان که استاد دانشگاه است ، درباره گل دوم پرسپولیس که مهدی طارمی به استقلال خوزستان زد ، نظر جالبی دارد. او درباره این گل می گوید:«بارها و بارها گل را دیدم و مدام روی صحنه گل زوم کردم تا بالاخره به صحنه ای رسیدم که دقیقا توپ را به طارمی پاس می دهند. در این صحنه دست و سر طارمی از مدافع خوزستانی جلوتر است. این در قوانین آکادمیک یعنی آفساید اما در دنیای واقعیت فوتبال ، برای این صحنه ها به کمک داور تبریک می گویند. برای تان مثالی بزنم ، بازی سوئیس در جام جهانی ۲۰۱۰ بود که حسن کامرانی فر در چنین موقعیتی ، فرار سوئیسی ها را آفساید گرفت و سر و صدای زیادی به پا شد. در راسنه های ایرانی ، همه ما از اقدام حسن تعریف کردیم اما اگر یادتان باشد ، بعد از آن دور ، دیگر قضاوتی به کامرانی فر ندادند. »

او ادامه داد:«فیفا در اینگونه صحنه ها ، اگر این قدر میلی متری بازیکنان با هم فاصله داشته باشند به داورانش می گوید بازی را ادامه دهند تا با به ثمر رسیدن گل ، زیبایی فوتبال بیشتر شود. پس برای همین در این صحنه که خود من با تصاویر تلویزیونی بارها مجبور به تکرار صحنه شدم تا به نتیجه برسم که گل آفساید بوده ، به رضا سخندان برای جسارتش در ادامه بازی تبریک می گویم. او خیلی هم به صحنه نزدیک بود و این دو بازیکن این قدر به هم نزدیک بودند که نمی شود به کمک داور برای ریسکی که کرد ،خرده گرفت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج