اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۳۴۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جهانیان: دلخوری از مظلومی ندیدم

سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در نشست امروز آقای وزیر از مسئولان باشگاه به دلیل صدرنشینی و آرامشی که در باشگاه استقلال حکمفرما شده از سایر اعضای هیأت مدیره تشکر کرد.

خبرگزاری فارس: شهاب جهانیان سخنگوی هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص جلسه امروز هیأت مدیره استقلال با وزیر ورزش اظهار داشت: در نشست امروز آقای وزیر از مسئولان باشگاه به دلیل صدرنشینی تیم و زحمات آنها تشکر کردند. همچنین وزیر ورزش به دلیل آرامشی که در باشگاه استقلال حکمفرما شده از سایر اعضای هیأت مدیره قدردانی کرده و در ادامه راه برای باشگاه و تیم استقلال آرزوی موفقیت کردند.

وی ادامه داد: در نشست امروز گزارشی توسط مقداد نجف‌نژاد به سایر اعضای هیأت مدیره ارائه شد و همچنین پرویز مظلومی نیز در خصوص عملکرد نقل و انتقالات باشگاه استقلال و اینکه بازیکنان مدنظرش تا امروز به دلیل اینکه با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند جذب تیم نشدند گزارشی را به هیأت مدیره ارائه کرد.

وی همچنین در خصوص اینکه آیا مظلومی گلایه‌ای از نجف‌نژاد به خاطر مصاحبه‌اش داشت، گفت: امروز وزیر در جلسه حضور داشت و اصلا در خصوص این مباحث حرفی به وسط نیامد. به هیچ وجه در این خصوص در نشست امروز صحبت نشد.

جهانیان در پاسخ به این سوال که آیا استقلال به اردو می‌رود، گفت: اگر از من می‌پرسید فقط می‌توانم بگویم این احتمال وجود دارد ولی باز هم در این مورد بحثی صورت نگرفت.

وی در پایان انتخاب رئیس آکادمی استقلال را به جلسات آینده هیأت مدیره موکول کرد و گفت: قرار است در نشست‌های آینده پیرامون این مباحث صحبت شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج