۲۸۴۱۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شاید شریفی لیگ یکی شود

مسؤولان تراکتورسازی حالا از ترس از دست دادن شریفی شروع به عقب‌نشینی کردند و می‌گویند این بازیکن برای تفریح به تبریز آمده نه امضای قرارداد.

وطن امروز: مسؤولان تراکتورسازی حالا از ترس از دست دادن شریفی شروع به عقب‌نشینی کردند و می‌گویند این بازیکن برای تفریح به تبریز آمده نه امضای قرارداد. حساس شدن اداره منابع انسانی نیروهای مسلح، به خاطر گزارش منتشر شده در بولتن‌نیوز، باعث شده آینده مهدی شریفی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. در خاتمه داربی اصفهان، مهدی شریفی در رختکن سپاهان با هم‌تیمی‌هایش وداع کرد و مدعی شد به علت اخراج از دانشگاه، سرباز شده و باید در نیم‌فصل دوم به مدت ۲ سال لباس سرخ تراکتورسازی را بر تن کند. از این رو روز جمعه این بازیکن به تبریز رفت و حتی پس از دیدار با قلعه‌نویی به ساختمان باشگاه تراکتورسازی هم سر زد.

پیرو همین موضوع، سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار «وطن‌امروز» مدعی شد هرگز سازمان متبوع او نامه مهدی شریفی برای حضور در تراکتورسازی را امضا نکرده و این بازیکن خودسرانه راهی تبریز شده است. جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که با این اوصاف احتمال پیوستن شریفی به تیم دیگری وجود دارد، توضیح داد: همانطور که گفتم بازیکن نامبرده هنوز تقسیم نشده و مشخص نیست ما او را به چه تیمی می‌فرستیم. حتی احتمالش هست او راهی لیگ یک شود. در این باره فقط ما حق تقسیم بازیکنان سرباز را داریم نه خودش و دوستانش.

پس از این اظهارنظر صریح بود که مسؤولان تراکتورسازی به صرافت افتادند تا مدعی شوند شریفی برای عقد قرارداد به تبریز نیامده است! سرپرست تراکتورسازی در این باره به خبرنگاران تبریزی گفت: نمی‌دانم دلیل حضور مهدی شریفی در تبریز چیست شاید او برای تفریح و دیدن دوستانش به تبریز آمده است. ذوالفقاری در صورتی این حرف را می‌زند که بازیکن سپاهان صریحا در روز خداحافظی‌اش بیان کرده بود برای سربازی مجبور است به تراکتورسازی برود. بدون تردید گزارش منتشرشده در «وطن‌امروز» و اظهارات سردار کمالی، موجب عقب‌نشینی طرفین شده و شاید حالا اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح برای تنبیه شریفی که خودسرانه خودش را سرباز کرده و به تراکتورسازی رفته، او را راهی ملوان کند.

با توجه به سطح بالای مهدی شریفی بعید است او لیگ یکی شود اما احتمال ملوانی شدنش با توجه به خالی بودن دست دیگر تیم نظامی لیگ برتر، وجود خواهد داشت. امید آن می‌رود ستاد کل نیروهای مسلح، همانطور که در گزارش ما به آن اشاره شد، عدالت را درباره تقسیم سربازان فوتبالیست رعایت کند. اگر حق ملوان به عنوان ریشه‌دارترین تیم نظامی ایران بیشتر از تراکتورسازی تازه نظامی شده، بیشتر نباشد قطعا کمتر از آنها نیست. مخصوصا حالا که هواداران خونگرم و پرشور تبریزی نگاه خوبی به بازیکنان سرباز ندارند و با شعار «تراکتور پادگان نمی‌خواهیم» به این انتقالات پرتعداد و بدون ضابطه اعتراض کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج