۲۸۴۳۸۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سایت فیفا برنده توپ طلای ۲۰۱۵ را لو داد

سایت فیفا لیونل مسی را به عنوان برنده توپ طلای سال ۲۰۱۵ قبل از شروع این مراسم لو داد. این سایت همچنین برنده بهترین بازیکن زن سال را نیز در کمال تعجب اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی‌میل، مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۵ یازدهم ژانویه یعنی ۲۱ دی ماه در زوریخ سوئیس برگزار خواهد شد. همه نگاه‌ها به لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار است تا از بین این بازیکنان بهترین بازیکن سال معرفی شود تا ارزشمند‌ترین جایزه فردی فوتبال را به خود اختصاص دهد.

در حالی که تقریبا یک هفته تا مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان زمان باقی است، فوتبال‌دوستان سراسر جهان بهت‌زده شدند وقتی که سایت فیفا به صورت اتفاقی برای دقایقی برنده توپ طلای ۲۰۱۵ مردان و بهترین بازیکن زن سال ۲۰۱۵ را بر روی خروجی خود منتشر کرد.

سایت فیفا دقایقی پیش لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا و سلیا ساسیچ را به عنوان بهترین بازیکن مرد و زن سال ۲۰۱۵ معرفی کرد. البته دقایقی بعد سایت فیفا نام مسی و ساسیچ را از روی خروجی خود برداشت. البته انتخاب این دو نفر به عنوان بهترین‌های سال تعجبی نخواهد داشت چرا که هر دو سال فوق‌العاده‌ای سپری کردند و شانس زیادی برای انتخاب به عنوان بهترین‌های سال را دارند اما اشتباه به نظر غیر عمد سایت فیفا، باعث تعجب علاقه‌مندان به فوتبال شده است.

لیونل مسی، بارسلونا را با زدن ۴۸ گل در ۵۳ بازی به سه گانه فوتبال اروپا رساند. هم‌تیمی‌اش نیمار نیز سال خوبی در بارسلونا داشت و البته کریستیانو رونالدو بهترین گلزن سال نیز عملکرد خیلی خوبی در رئال مادرید داشت و به همین خاطر هر سه گزینه شانس بالایی برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال دارند.

در طرف مقابل ساسیچ همراه تیم ملی زنان آلمان در سال ۲۰۱۵ قهرمان جام جهانی شد و او توانست خانم گل مسابقه‌ها شود.

این اقدام سایت فیفا در ادامه رسوایی‌های بزرگ این نهاد می‌تواند بر دلزدگی علاقه‌مندان به فوتبال از بالاترین نهاد فوتبالی جهان بیفزاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام فک کنم پاراگراف یکی مونده به اخر رو باید بزنین ساسیچ خانم گل نه آقای گل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج