۲۸۴۴۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستاره گسترش فولاد در راه استقلال

سرمربی گسترشی ها می گوید او مشکلی جهت انتقال شجاعیان به استقلال ندارد اما در نهایت مالک و مدیرعامل این باشگاه باید در این مورد تصمیم گیری کنند.

ورزش سه: سرمربی گسترشی ها می گوید او مشکلی جهت انتقال شجاعیان به استقلال ندارد اما در نهایت مالک و مدیرعامل این باشگاه باید در این مورد تصمیم گیری کنند.

فراز کمالوند در رابطه با موضوع داغ این روزهای بازار نقل و انتقالات یعنی انتقال داریوش شجاعیان به باشگاه استقلال گفت: در روزهای پیش باشگاه استقلال نامه ای به گسترش فولاد زده بود و در آن درخواست جذب داریوش شجاعیان را داشت، ما هم در جواب بیان کردیم که به این بازیکن نیاز داریم و اجازه جدایی او را نمی دهیم، اما امروز من با آقای سمندر صحبت کردم و عنوان کردم به عنوان سرمربی تیم، مشکلی با جدایی این بازیکن ندارم.

او ادامه داد: من به ایشان گفتم اگر قصد مذاکره با استقلالی ها را دارید از نظر من منعی ندارد، در صورتی که منافع باشگاه گسترش فولاد تامین شود و استقلال بتواند نظر هیات مدیره و مدیرعامل و مالک باشگاه را تامین کند این بازیکن می تواند منتقل شود. در مجموع می توان گفت بنده به شخصه این موضوع را به آقایان سمندر، زنوزی و هیات مدیره منتقل کردم و ایشان در رابطه با این انتقال تصمیم گیری خواهند کرد.

کمالوند در ادامه گفت: استقلال تیم بزرگی است و دارای هواداران میلیونی است و آقای مظلومی نیز از دوستان ماست اما بهرحال منافع باشگاه نیز باید تامین شود، سیاست گذاری باشگاه با مالک و مدیرعامل است، بنده به عنوان سرمربی تیم منعی نمی بینم اما در نهایت آقایان زنوزی به عنوان مالک و سمندر به عنوان مدیرعامل در این مورد تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

او ادامه داد: بهرحال ما همانطور که توانستیم در سه ماه بازیکنی مانند شجاعیان را رو بیاوریم و تبدیل به مهره ای قابل اتکا کنیم، می توانیم بازیکنان دیگری را نیز به همین ترتیب معرفی کنیم. مالک و مدیرعامل این باشگاه شرایطی را به وجود آوردند که ما می توانیم به راحتی فعالیت کنیم و بازیکنان جدیدی را معرفی کنیم.

کمالوند در رابطه با اردوی این تیم در گسترش فولاد گفت: اردوی بسیار خوبی داریم، سه چهار روزتر به ترکیه آمدم و دنبال چند کمپ خوب دیدیم، زمین های تمرینی خوبی وجود دارد، با سه تیم نیز بازی خواهیم داشت، بازی اول ما روز جمعه و در رابطه با تیم سوپر لیگی اسکی شهیر بازی خواهیم داشت. تیم بسیار خوب و قدرتمندی است.

او ادامه داد: امشب نیز تیم وارد آنتالیا می شود و برای اردو آماده می شویم، از فردا نیز تمرینات تیم را شروع می کنیم، در این اردو تنها گئورگ گئورگیف و مگنو باتیستا را در اختیار نداریم که به دلیل کریسمس به کشورهای خود رفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج