۲۸۴۵۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آلگری: یوونتوس به جمع مدعیان بازگشت

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از هشتمین برد متوالی بانوی‌پیر در سری A ابراز خرسند کرد و آن را نشانه‌ای از بازگشت بیانکونری به کورس قهرمانی دانست.

خبرگزاری تسنیم: ماسیمیلیانو آلگری در واکنش به پیروزی سه گله تیمش برابر هلاس‌ورونا در ورزشگاه یوونتوس که شروعی امیدوار کننده را برای بانوی‌پیر در سال ۲۰۱۶ رقم زد، به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: بازیکنان ما با طرز تفکر و نگرشی مناسب کار خود را بعد از دو هفته تعطیلی از سر گرفتند و به هلاس ورونا اجازه انجام هیچ کاری ر ندادند و تنها موقعیت‌شان شوتی بود که جیجی بوفون مهار کرد.

آلگری که تیمش همچنان با فاصله‌ای سه امتیازی نسبت به اینتر صدرنشین در رده چهارم جدول قرار داد، ادامه داد: ما دوباره به کورس کسب اسکودتو برگشته‌ایم و این مهم است. این هشتمین پیروزی متوالی ما در سری A بود که نشان داد تیم‌مان اکنون پخته‌تر از قبل است. باید به این روند امتیازگیری ادامه دهیم و چون حفظ این جایگاه برای ۶ هفته پایانی لیگ بسیار مهم است.

آخرین گل از گل‌های یوونتوس را سیمونه زازا پس از پائولو دیبالا و سیمونه په‌په زد. آلگری در تمجید از مهاجم ایتالیایی تیمش گفت: کار زازا در یوونتوس خوب است و میانگین گل‌هایی که او در هر بازی‌اش دارد قابل قبول. من همیشه می‌گویم که نیمکت‌نشینان تیم هم مقش مهمی را ایفا می‌کنند به خصوص که ما در سه تورنمنت حضور داریم و به نیمکت‌نشینان خود برای برداشته شدن فشار از روی بازیکنان اصلی نیاز داریم.

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس در دقیقه ۷۹ تعویض شد و جای خود را به سیمونه زازایی دادکه سه دقیقه بعد از ورودش به میدان گلزنی کرد. این بازی روند ناکامی‌های مهاجم پیشین رئال‌مادرید برای گلزنی در سری A را ادامه داد.

آلگری در پاسخ به این سؤال که آیا موراتا از وضعیت خود ناراحت است، تأکید کرد: ناراحت؟ دلیلی برای ناراحتی او وجود ندارد. هر چه یک بازیکن ناراحت‌تر باشد، اوضاع برایش بدتر پیش می‌رود. ضمناً فراموش نکنید که موراتا دو گل مهم را برای ما در لیگ قهرمانان زد که باعث صعودمان به مرحله حذفی شد. هر بازیکنی در یک مقطع از دوران بازیگری‌اش ممکن است فراز و نشیب‌هایی داشته باشد اما موراتا بازیکنی در خدمت تیم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج