۲۸۴۹۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد یک شاهزاده از فدراسیون عربستان

نامزد انتخابات فیفا از تصمیم فدراسیون فوتبال عربستان انتقاد کرد.

عصر ایران: نامزد انتخابات فیفا از تصمیم فدراسیون فوتبال عربستان انتقاد کرد. شاهزاده حسین بن علی اردنی که برای انتخابات اسفندماه فیفا نامزد شده است گفت که به هیچ وجه سیاست نمی تواند در ورزش و فوتبال وارد شود:« این یک موضوع انتقادبرانگیز است. سیاست تحت هیچ شرایطی نباید در فوتبال دخالت داده شود.»

روز جمعه یو اس نیوز به نقل از اسوشیدپرس گزارش داد که مصاحبه شاهزاده اردنی روز سه شنبه انجام شده است. او که در آستانه انتخابات فیفا قرار دارد موضعی اتخاذ کرده که قدرت کنفدراسیون فوتبال آسیا را به چالش بکشد. تیم ها و فدراسیون فوتبال عربستان طی ۷۲ ساعت گذشته بارها در این مورد فضاسازی رسانه ای کرده اند و کنفدراسیون در این مورد سکوت کرده. این اتفاق در حالی است که به نظر می رسد مسوولان کنفدراسیون فوتبال اسیا امیدوار هستند که قسمتی از این مشکلات پس از تعطیلات حل شود.

کنفدراسیون روز شنبه و یک شنبه نیمه تعطیل است و با عدم عکس العمل AFC تا امروز به نظر می رسد که آنها همچنان صبر پیشه کرده اند. کنفدراسیون امیدوار است این مشکل پیش از این که جدی شود به سمت آرامش پیش برود.البته موضع سکوت کنفدراسیون فوتبال آسیا بیش از همه به نفع خودش است .

براساس قوانین بین المللی فدراسیون فوتبال عربستان نمی تواند بدون اجازه AFC در مسابقاتی که در ایران برگزار می شود حاضر نشود و در صورتی که کنفدراسیون از آنها حمایت کنند محکوم به دخالت سیاست در فوتبال خواهد شد . کنفدراسیون فوتبال اسیا و رییس بحرینی اش اما ترجیح می دهند در حال حاضر نه از تصمیم عربستان حمایت کنند و نه علیه اش موضع بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج