adexo3
۲۸۵۸۴۲
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

وداع رسمی پرسپولیس با سوشا!

جلد روز دوشنبه روزنامه پیروزی که ارگان هواداری تیم قرمز معرفی می شود این حقیقت که دیگر سوشا جایی در پرسپولیس ندارد را تائید می کند!

خبرآنلاین: جلد روز دوشنبه روزنامه پیروزی که ارگان هواداری تیم قرمز معرفی می شود این حقیقت که دیگر سوشا جایی در پرسپولیس ندارد را تائید می کند!حتی قبل از بازداشت سوشا مکانی می شد پیش بینی کرد که دیگر این بازیکن جایی در آینده پرسپولیس ندارد و باید از جمع قرمزها جدا شود اما بازگشت برانکو ایوانکوویچ حرف های کوتاه سرمربی در جمع خبرنگاران درباره سرنوشت گلر تیمش که حالا جلد روزنامه پیروزی شده ، تقریبا خیال همه را راحت می کند. سوشا که عصر یکشنبه از زندان آزاد شد اما ساعت ها پشت در اوین ماند تا عکاسان دست از سرش بر دارند و بتواند با آرامش از محدوده زندان خارج شود و عکس جلوی در زندانش را کسی نداشته باشد ، بعد از آزادی یک راست به امام زاده صالح رفته و زیارت کرده است.

وداع رسمی پرسپولیس با سوشا!

او اما بعد از حدود یک هفته حضور در زندان ، متوجه شده سرنوشت فوتبالی اش به کلی عوض شده. برای آنچه خودش بااشتباهاتش در زندگی شخصی ایجاد کرده و سرک کشی فرد یا افرادی که مشخص نیست به چه دلیلی در پی انتقام از این گلر جوان بوده اند ، حالا سوشا را در مسیری عجیب قرار داده است و او دیگر نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند. اینکه تا زمان صدور حکم نهایی پرونده اش شاید حتی نتواند فوتبال بازی کند هم قابل پیش بینی است و سوشا باید تنها و تنها به انتظار سرنوشتش بنشیند. حالا همه اهالی فوتبال باید او را یاری کنند تا اقلا به سرنوشت مجاهد خضیراوی دچار نشود و بتواند بعد از طی کردن مدت قانونی مجازاتش که دادگاه بزودی تشخیص می دهد و اعلام می کند ، او با درس گرفتن از اشتباهات گذشته اش برگردد و دوباره فوتبال بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اتفافا باید به شدت باهاش برخورد بشه چون ازاولشم توهر تیمی که بود پرحاشیه وجنجالی بود .حقیقی رو عشق است ...

    • بدون نام

      نمیدونم چرا بعضیا لگد به بختشون میزنن! چرا این همه حاشیه واسه خودت درست کردی که به اینجا برسی!

    • هواداران پرسپولیس

      به باشگاه چه مربوطه؟؟؟؟؟؟ بهر حال،کارتان بسیار غیرانسانی است.

    • ناشناس

      به نظر من باید پلیس فتا عاملین این ابروریزی را پیدا کرده و با انها برخورد کنند شاید مرتبط با افراد خاصی باشد که کارشان این است که در ازای مبالغی هنگفت چنین کار هایی بکنند من هوادار پرسپلیس نیستم اما وای از فردا که نوبت کس دیگری است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج