۲۸۶۰۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مظلومی: از حضور تیموریان استقبال می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال از حضور آندرانیک تیموریان در این تیم استقبال می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: سه چهار روز است که تمرینات‌مان را در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار کرده و بیشتر هم کارهای بدنی را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به وضعیت بازیکنانش افزود: در حال حاضر دو سه بازیکن مصدوم داریم که خود را آماده می‌کنند و سه بازیکن هم در تیم امید داریم و در تمرینات غایب هستند. با تمریناتی که برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم، آنها خودشان را آماده می‌کنند تا بتوانیم در نیم‌فصل دوم شرایط خوبی را دنبال کنیم و به روند خوب‌مان ادامه دهیم.

مظلومی به دشواری کار استقلال در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اشاره کرد و اظهار داشت: تمام بازی‌های نیم‌فصل دوم مانند فینال هستند و امتیازگیری در آنها بسیار سخت. ما خیلی تلاش کردیم و سختی کشیدیم تا در ۱۷ بازی انجام شده امتیاز جمع کنیم و در بالای جدول حضور داشته باشیم. اکنون برای حفظ جایگاهی که داریم باید تقویت شویم و خود بازیکنان هم راغب هستند که تیم تقویت شود.

وی در واکنش به این پرسش که «پس چه زمانی قرار است تیم تقویت شود، چراکه فقط هشت روز از فرصت نقل‌وانتقالات باقی مانده است؟»، اظهار داشت: باید سعی کنیم در این فرصت باقیمانده تیم را تقویت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا با توفیقی در روز حضورش در محل تمرین آبی‌پوشان در خصوص ضرورت تقویت این تیم صحبت کرده است یا نه، خاطرنشان کرد: ما روزی ۱۰ بار با هم صحبت می‌کنیم و در ارتباط هستیم. مسئولان باشگاه به ما می‌گویند که در تلاش هستند تا تیم تقویت شود.

مظلومی درباره وضعیت رضا احدی، پیشکسوت استقلال که در بستر بیماری است، گفت: من واقعاً متأسف شدم. نمی‌دانستم که حال احدی این‌گونه است. اگر زودتر از وضعیت او با خبر شده بودیم، کاری می‌کردیم. من به محض اینکه فهمیدم احدی در بیمارستان است،‌ از او ملاقات کردم و با هم صحبت کردیم. متأسفانه تا زمانی که پیشکسوتان مشکل دارند، کسی حال‌شان را نمی‌پرسند و وقتی این اتفاق رخ می‌دهد همه یادشان می‌افتند.

وی تصریح کرد: باید زودتر به وضعیت پیشکسوتان رسیدگی شود، اما در حال حاضر اهمیت کمی به این موضوع داده می‌شود. من هم امیدوارم احدی زودتر شفا پیدا کند و از مردم می‌خواهم برای او دعا کنند تا با استقلال روزهای خوبی داشته باشد.

مظلومی با اشاره به عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل گفت: در شرایط فعلی قول‌هایی داده‌اند که به جای دو بازیکنی که از دست دادیم دو بازیکن جدید بگیریم تا خواسته همه هواداران که جذب دو پلی‌میکر در وسط زمین است، برآورده شود. تا این لحظه هواداران بدانند که در نقل‌وانتقالات موفق نبوده‌ایم، چون باشگاه‌ها با ما همکاری نکردند. البته آنها به بازیکنان خود نیز نیاز دارند و نمی‌توانیم از کسی ایراد بگیریم. ما تا امروز فقط مؤمنی را جذب کرده‌ایم که کافی نیست و یک هفته دیگر زمان داریم که باید دو بازیکن در خط میانی جذب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا آندرانیک تیموریان را جذب خواهند کرد، گفت: از وضعیت تیموریان اطلاعی نداریم و نمی‌دانیم که چه شرایطی با باشگاه ام‌صلال دارد، اما او یک استقلالی به تمام معناست و از حضورش در استقلال استقبال می‌کنم. باید ببینیم شرایط جدید او چگونه است. هواداران فشار می‌آورند که فلان بازیکن را جذب کنیم، اما آنها باید بدانند که ما دنبال جذب بازیکن هستیم و بیکار ننشسته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص جذب رسول نویدکیا خاطرنشان کرد: امیدواریم باشگاه سپاهان در خصوص انتقال رسول نویدکیا با ما همکاری کند، البته می‌دانیم که آنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بوده و به بازیکنان خود نیاز دارند، اما رسول دلش اینجاست و با صحبتی که با وی داشتیم اعلام کرده برای ماندن در سپاهان مشکلاتی دارد.

مظلومی در خصوص وضعیت ماهان بغدادی خاطرنشان کرد: من تا بازی او را نبینم نمی‌توانم اظهارنظر کنم، البته دویدنش خوب است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسعود شجاعی که به استقلال می‌آید یا نه، گفت: مسعود بازیکن خیلی خوبی است و او را خیلی دوست دارم. ما گزینه‌های زیادی داریم که مدیر نقل‌وانتقالات باشگاه اعلام کرده باب صحبت با همه آنها باز است و باید ببینیم که در دو روز آینده چه اتفاقی می‌افتد. آنچه مسلم است رقبای ما خیلی بهتر از ما خودشان را تقویت کرده‌اند. قطعاً اگر مجبور شویم به جای بازیکنان خارجی که از دست دادیم بازیکن خارجی می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه علی نظری‌جویباری و بهرام امیری خود را کنار کشیده و دیگر در نقل‌وانتقالات نقشی ندارند، گفت: نظری‌جویباری و امیری افراد تأثیرگذاری در باشگاه استقلال هستند، انصافاً در ابتدای فصل هم بازیکنان خوبی گرفتند و تیم را خوب بستند، اما فعلاً توفیقی جای آنها کار را انجام می‌دهد. جویباری و امیری به دلیل مشغله کاری خود را از نقل‌وانتقالات کنار کشیده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج