adexo3
۲۸۶۷۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افاضلی: ایران به راحتی صعود می‌کند

هومن افاضلی کارشناس فوتبال معتقد است گنج بزرگی در تیم ملی امید وجود دارد و آن کیفیت بالای بازیکنان اصلی و نیمکت نشین است.

ورزش سه: هومن افاضلی کارشناس فوتبال معتقد است گنج بزرگی در تیم ملی امید وجود دارد و آن کیفیت بالای بازیکنان اصلی و نیمکت نشین است. افاضلی گفت: تیم ملی ایران در مقابل امیدهای سوریه نیمه اول خوبی نداشت و نیاز به زمان داشت تا بتواند از حریف شناخت پیدا کند ولی بعد از آن بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

او ادامه داد: در نیمه دوم ایران به خوبی خلأهای موجود در زمین را پر کرد. مثلاً در نیمه اول کمتر پاس به مطهری رسید ولی در نیمه دوم به این دلیل که ایران بیشتر رو به عمق آور موقعیت‌های بیشتری هم نصیب مطهری شد که او توانست از همین طریق گل دوم ایران را هم به ثمر برساند.

وی افزود: سوریه در نیمه اول فشرده‌تر بازی می‌کرد و نفوذ از گوشه‌های زمین برای ما میسر نبود، ولی در مجموع ایران نیمه دوم بهتری داشت.

افاضلی گفت: از نظر من بهترین اتفاق حضور میلاد کمندانی در زمین بود او تأثیر مثبتی روی روند بازی داشت. فرشید اسماعیلی هم به عقیده من می‌توانست در فوروارد بهتر از گوش‌ها کار کند.

سرمربی سابق تیم ملی، افزود: ایران برای صعود از گروه خودش مشکلی نخواهد داشت. علتش هم این است که تیم ملی ایران از لحاظ فنی به حریفان خودش برتری دارد. ما اگر بتوانیم تا مرحله یک‌چهارم این رقابت‌ها بالا برویم.می‌توانیم امید داشته باشیم که از دو بازی فینال یا سوم و چهارمی، سهمیه المپیک بگیریم.

او با اشاره به امیدواری‌هایی که به تیم ملی امید وجود دارد گفت: به عقیده من بزرگ‌ترین گنجینه گران‌بهای کیفیت فردی بازیکنان تیم ملی است که همه بازیکنان چه آنهایی که در زمین حضور دارند و چه کسانی که روی نیمکت می‌نشینند دارای کیفیت بالایی هستند. به طور مثال کنعانی روی نیمکت همان کیفیت بازیکنان درون زمین را دارد یا کمدانی که به جای اسماعیلی به زمین می‌آید بازی نزدیک به هم و خوبی دارند. این تیم ملی بهترین تیم ملی امیدی بوده که تا حالا داشته‌ایم. بازیکنانی مثل ترابی، کنعانی و اخباری سابقه حضور در تیم ملی بزرگ‌سالان را دارند و مطمئن باشید بسیاری از این بازیکن‌ها هم در آینده‌ای زود به اردوی بزرگ‌سالان دعوت می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج