۲۹۱۳۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خانزاده: تیم منصوریان از تیم خاکپور بهتر بود

مدافع پیشین تیم فوتبال امید ایران با اشاره به ناکامی این تیم در راه رسیدن به المپیک گفت: این اتفاق برای من قابل پیش‌بینی بود.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا خانزاده ابتدا در مورد وضعیت مصدومیتش و احتمال عدم حضورش در دربی خوزستان اظهار داشت: من از ناحیه عضلات چهارسر آسیب دیدم و بعید می‌دانم به دربی برسم. البته شرایط تیم ما با اضافه شدن چند بازیکن بهتر شده است و پیش‌بینی من این است که در شروع لیگ استقلال خوزستان را شکست خواهیم داد.

وی همچنین در مورد ناکامی تیم فوتبال امید ایران خاطرنشان کرد: من مطمئن بودم که تیم امید نتیجه نمی‌گیرد و به المپیک نمی‌رود. تیم ما از لحاظ بحث امکانات و قدرت تیمی در سطح ایده‌آلی نبود که بخواهد راهی المپیک شود. البته باید بگویم که خیلی دوست داشتم تیم ما به المپیک راه پیدا کند، ولی با تجربه‌ای که از قبل داشتم، پیش‌بینی می‌کردم که تیم امید نتیجه نگیرد.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان که سابقه بازی در تیم امید را هم دارد، خاطرنشان کرد: من معتقدم تیم منصوریان بهتر از این تیم بود. در آن تیم واقعاً بازیکنان فوق‌العاده‌ای حضور داشتند و حیف شد که آن اتفاقات افتاد و به هدف‌مان نرسیدیم. من معتقدم عیار تیم امید مقابل تیم‌های شرق آسیا مشخص می‌شد و دیدید که این تیم چگونه برابر ژاپن شکست خورد.

خانزاده خاطرنشان کرد: البته من معتقدم تیم ما در ۹۰ دقیقه مقابل ژاپن خوب بازی کرد و در وقت‌های تلف‌شده اسیر تجربه ژاپنی‌ها شدیم. به هر حال بازیکنان و کادر فنی زحمت خودشان را کشیدند و باید به آنها خسته نباشید بگوییم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج