adexo3
۲۹۱۳۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهروان: تیموریان ۱۰۰درصد محروم است

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:هرگز تقلبی در قرعه کشی هایی که من برگزار کردم رخ نداده است و نمی دانم استناد این گزارش به چیست.

کاپ: غلامرضا بهروان درباره محرومیت آندرانیک تیموریان از نخستین بازی سایپا اظهارداشت:آندو تیموریان در آخرین دیدار لیگ چهاردهم و همان بازی پر حرف و حدیث تراکتورسازی مقابل رنفت تهران کارت قرمز دریافت کرد و پس از آن هم به قطر رفت و محرومیت خود را پشت سر نگذاشت. حال این بازیکن برای مسابقات هفته هجدهم محروم است. اتفاقا ما برای اینکه از این مهم اطمینان پیدا کنیم از کمیته انضباطی استعلام گرفتیم و آنها هم گفتند که او محروم است.

وی درباره اعتراض مسئولین باشگاه سایپا به محرومیت تیموریان تاکید کرد:پیش از اینکه آنها با تیموریان قراردادی امضا کنند ما گفته بودئیم که او محروم است و اینگونه نبود که بی اطلاع باشند.حالا هم باید محرومیتش را پشت سر بگذارد.او ۱۰۰ درصد محروم است.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره گزارش کمیسیون اصل نود و ان قسمت از این گزارش که قرعه کشی های جام حذفی را زیر سوال برده بود و از تقلب توسط چسب مایع چیزهایی نوشته بودند گفت:من هم مانند همه گزارش را خواندم اما باید بگویم در قرعه کشی هایی که من حضور داشتم همه چیز خیلی شفاف برگزار شد و شاید اصلا این موضوع مربوط به زمان من نبوده است.این صحبت ها را هم فقط در همین گزارش دیدم و پیش تر این موضوعه به گوشم نخورده بود.

بهروان افزود:الحمدالله زمانی که من قرعه کشی برگزار می کنم هم نماینده باشگاه ها حضور دارندو هم رسانه ها بنابراین همه چیز شفاف است.نمی دانم استناد این گزارش به چیست و فکر می کنم کلا این موضوع صحت نداشته باشد زیرا من هرگز شاهد چنین تقلبی نبودم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج