۲۹۲۸۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسپالتی: رم هنوز ضعف دارد

سرمربی رم از پیروزی تیمش خوشحال است اما تاکید کرد جالوروسی هنوز نقاط ضعفی دارد که باید آنها را برطرف کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مدیاست، رم نخستین پیروزی خود را با اسپالتی تجربه کرد. این تیم در هفته بیست و دوم سری A به مصاف فروسینونه رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر این تیم به پیروزی برسد.

لوچیانو اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: هواداران در این پیروزی نقش بسزایی داشتند و باید از همه آنها تشکر کرد که به حمایت از تیمشان پرداختند. آنچه برای من در این دیدار بسیار اهمیت داشت، واکنش بازیکنان بعد از گلزنی و پیروزی بود. آنها بعد از گلزنی همدیگر را در آغوش گرفتند و خوشحالی‌شان را نشان دادند. این نشان می‌دهد تا چه اندازه با هم صمیمی هستند و دوست دارند تیمشان پیروز شود.

او ادامه داد: بازیکنان رم با پیروزی ارزشمندی که در این دیدار به دست آوردند، ثابت کردند که انگیزه زیادی برای درخشش و بازگشت به روزهای اوج دارند. این پیروزی برای ما حیاتی بود چراکه باعث شد تا تیم روحیه خوبی را به دست آورد و در دیدارهای آینده هم عملکرد بهتری از خود نشان دهد. امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد. تلاش می‌کنیم تا در دیدارهای آینده هم عملکرد خوبی داشته باشیم و دل هواداران را شاد کنیم. بسیار خوشحالم که در این دیدار سه امتیاز را به دست آوردیم. رم شایسته کسب پیروزی بود.

استفان الشعراوی، ستاره رم موفق شد که در نخستین دیدارش با پیراهن رم گلزنی کند. اسپالتی به ستایش از این مهاجم مصری‌تبار پرداخت و گفت: العشراوی با گلی که در این دیدار به ثمر رساند، زندگی را به ما هدیه داد. این گل برای او و رم بسیار اهمیت داشت.

اسپالتی در پایان سخنانش نیز گفت: درست است که ما در این دیدار به پیروزی رسیدیم اما هنوز نقاط ضعفی داریم که باید برطرف شود. بعد از گل دومی که به ثمر رساندیم، به بازی دفاعی روی آوردیم و عقب کشدیم. نمی‌دانم چرا بازیکنان به یکباره عقب کشیدند. نباید به حریف اجازه دهیم ما را غافلگیر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج