adexo3
۲۹۳۷۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طالب‌ لو: دوستان نگران طلب ما شدند؟

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه در زمین حریف بازی می‌کردیم یک امتیاز هم برای ما خوب بود.

خبرگزاری فارس: وحید طالب‌لو پس از تساوی بدون گل ذوب‌آهن مقابل استقلال در مورد این مسابقه اظهار داشت: موقعیت‌های خوبی داشتیم و از دو تیم بالای جدول همین توقع هم می‌رفت. حیف شد که بازی امروز گل نداشت. البته ما در زمین حریف بازی می‌کردیم و کارمان سخت‌تر بود. با وجود اینکه می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما همین یک امتیاز هم برای حفظ صدرنشینی‌مان خوب بود.

وی در مورد اینکه چرا چک خود را از باشگاه استقلال نگرفتی، خاطرنشان کرد: از چه زمانی دوستان نگران طلب ما از استقلال شدند؟ ۵ سال است که از استقلال طلب دارم وکسی حرفی نمی‌زند. فکر می‌کنم بعضی‌ها خصومت شخصی دارند و یا اینکه دیده‌اند استقلال انسجام خوبی دارد ومی‌خواهند آن را خراب کنند که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در روزی که اعلام کردند برای گرفتن چک به باشگاه برویم، من کسالت داشتم و نرفتم چکم را بگیرم اما می‌دانم باشگاه امانتدار است و به زودی این کار را خواهم کرد. حتی در این خصوص برهانی هم با من حرف زد اما اگر خاطرتان باشد در روز جمعه اعلام کردیم که ما این کار را انجام دهیم و در آن روز برهانی در تهران نبود. به هرحال چک من دست سبک‌دست است وهر وقت به باشگاه برودا ما هم می‌رویم چک را می‌گیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج