اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۳۹۲۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش‌ها به شائبه تبانی در لیگ یک

در دقایق پایانی برنامه دوشنبه‌شب نود، ویدئوی کوتاهی از گل‌های عجیب دیدار هفته بیست‌ودوم لیگ یک، میان نساجی مازندران و نفت آبادان پخش شد؛ دیداری که در آن نساجی میزبان بازی بود.

روزنامه شرق: در دقایق پایانی برنامه دوشنبه‌شب نود، ویدئوی کوتاهی از گل‌های عجیب دیدار هفته بیست‌ودوم لیگ یک، میان نساجی مازندران و نفت آبادان پخش شد؛ دیداری که در آن نساجی میزبان بازی بود. این بازی درواقع تقابل نادر دست‌نشان، سرمربی نفت آبادان با تیم سابقش نساجی بود که با نتیجه جالب ۱- ۴ به سود نفت آبادان به پایان رسید. نتیجه پایانی این بازی با توجه به آمارهای قبلی، سنگین‌ترین شکست حداقل ١٥ سال اخیر نساجی در زمین خودی محسوب می‌شود. جدا از نتیجه عجیب پایانی، گل‌های بسیار مشکوک این بازی باعث شد تا شائبه‌های زیادی پیرامون این بازی به وجود بیاید.

بنا بر گزارش نود از بین بازیکنان نساجی نقش عیسی پرتو و سعید ابراهیم‌پور که مدافع آخر و دروازه‌بان نساجی در آن بازی بودند بیشتر از بقیه بود. این دو بازیکن به طرز عجیبی در تمامی گل‌های دریافتی نقش داشتند که البته سهم پرتو در گل‌های نفت بیشتر از دروازه‌بان نساجی بود. اتفاقات عجیب‌وغریب بازی نساجی برابر نفت آبادان که حتی در مازندران پخش زنده تلویزیونی هم نشد، باعث شد تا سیدکوروش موسوی، سرمربی نساجی، استعفا دهد. بعد از اتفاقات این بازی مهدی پرهام، مالک نساجی، بازیکنان تیمش را به تبانی متهم کرد و در مصاحبه با کاپ گفت: «در چیزی که ما دیدیم صددرصد تبانی صورت گرفته است. در کل تاریخ سابقه نداشته تیم نساجی در قائم‌شهر چهار گل دریافت کند و واقعا نمی‌دانم چه بگویم».

پس از مطرح‌شدن شائبه رخ‌دادن تبانی در این دیدار و صحبت‌های مالک نساجی، نادر دست‌نشان، سرمربی صنعت نفت آبادان که یکی از اسطوره‌های نساجی هم محسوب می‌شود در گفت‌وگو با کاپ به‌شدت به این شائبه واکنش نشان داد. «این چه داستان بیهوده‌ای است که به راه انداخته‌اند؟ از برنامه‌ای که مجری‌اش فقط دنبال این است تا علی دایی را بیاورد و ثابت کند که در دانشگاه شریف با او هم‌بازی بوده و شلوار خمره‌ای و سبیل او را سوژه می‌کند، چه انتظاری داری. تیم نساجی چهار گل از صنعت نفت آبادان خورده و تنها دلیلش ضعف بازیکنان این تیم بوده است. با آقایانی که این حرف را می‌زنند، بیایند من فیلم کامل بازی را در اختیارشان قرار دهم تا متوجه شوند که بازیکنان صنعت نفت در همان مسابقه چه اشتباهات مرگ‌بارتری انجام دادند».

همچنین روز گذشته سعید ابراهیم‌پور، دروازه‌بان نساجی، در آن بازی درباره صحنه‌هایی که در برنامه نود پخش شد و خبر از تبانی احتمالی در بازی نساجی و صنعت نفت آبادان می‌داد، در مصاحبه با کاپ گفت: «وقتی آقای پرهام که هم قاضی هستند و هم خود را فوتبالی می‌دانند، می‌گویند تبانی رخ داده است، صددرصد این اتفاق افتاده؛ اما توجه کنید که در برنامه نود فقط صحنه‌هایی از گل‌های خورده ما پخش شد؛ درحالی‌که پس از آن من شش تک‌به‌تک را مهار کردم. چرا فردوسی‌پور آنها را نشان نداد؟ من سعید ابراهیم‌پور هستم؛ شخصی که سر سفره پدر و مادرش بزرگ شده و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق است. پرهام این‌گونه حرف می‌زند؛ زیرا من سه ماه دیگر قراردادم به پایان می‌رسد و همه می‌دانند که فوتبالی‌های ما خوش‌استقبال و بدبدرقه هستند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج