۲۹۴۲۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دایی به طارمی: عجب توپی را بیرون زدی!

هدر دادن یک موقعیت خوب گلزنی از طارمی واکنش جالب علی دایی را به همراه داشت.

خبرآنلاین: هدر دادن یک موقعیت خوب گلزنی از طارمی واکنش جالب علی دایی را به همراه داشت.

مهدي طارمي، احمد نوراللهي، اميد عاليشاه، مهرداد كفشگري و ميلاد كمنداني كه حضورشان در سطح اول فوتبال كشور و پرسپوليس را مديون علي دايي هستند، ديروز به طور سرزده راهي ورزشگاه خيريه عمل شدند تا سرمربي سابق خود را در روز تولد ۴۶ سالگي‌‌اش سورپرايز كنند. آنها با سفارش دادن كيك راهي تمرين صبا شدند و مورد استقبال آقاي گل جهان قرار گرفتند. دايي كه از ديدن شاگردان پيشين خود خوشحال شده بود و مي‌ديد آنها روز تولدش را به ياد دارند و قدردان زحماتش هستند، از تربيت چنين شاگرداني خشنود شد.

دايي به محض ديدن طارمي با خنده و شوخي به او گفت: «مهدي عجب توپي را بيرون زدي!» طارمي كه در اين لحظه حرفي براي گفتن نداشت، تنها سرش را پايين انداخت كه دايي بعد از اين تشر كوچك و البته با خنده به او گفت: «انصافاً سخت‌ترين توپ‌هايي كه مي‌توان به گل تبديل كرد، توپ‌هايي است كه يكي، دو متري دروازه فرود مي‌‌آيد و براي گل كردن اين توپ‌ها بايد بيشتر تمركز كرد. واقعاً گل زدن از داخل محوطه جريمه نسبت به اين توپ‌ها ساده‌تر است و مطمئن هستم تو اينقدر توانايي داري كه با تمرين و تلاش بيشتر مي‌تواني اين توپ‌هاي سخت را هم به زودي تبديل به گل كني.»

دايي سپس رو به اميد عاليشاه كرد و گفت: «اميد خيلي خوب شدي. همين‌طور ادامه بدي، قطعاً باز هم به تيم ملي دعوت مي‌شوي و همين روند را ادامه بده.» نوراللهي كه مثل هميشه ساكت و بدون حرف در سمت چپ علي دايي ايستاده بود، توجه شهريار را به خودش جلب كرد. دايي به اين هافبك كم‌حاشيه گفت: «احمد اگر همين‌طور بدون حاشيه ادامه بدي، قطعاً خيلي زود در پست خودت بهترين مي‌شوي.» دايي كه انگار تازه چيزي يادش آمده بود،دوباره به طارمي رو كرد و گفت: «مراقب زندگي خصوصي‌ات باش!» مهرداد كفشگري سرخپوش بعدي بود كه در كلاس درس دايي شركت كرد و آقاي گل جهان به او گفت: «مهرداد محكم باش. فوتبال هم مثل زندگي بالا و پايين زياد دارد.

هميشه همه چيز آن‌طور كه تو مي‌خواهي، پيش نمي‌رود و به تلاشت ادامه بده.» ميلاد كمنداني آخرين شاگرد سابق دايي بود كه در اين كلاس درس خصوصي شركت كرد: «آفرين ميلاد. در غرب آسيا خوب ظاهر شدي و همين‌طور ادامه بده.» دايي در روز تولدش هم نشان داد كه نگران وضعيت شاگردانش است و موفقيت آنها در زندگي و فوتبال برايش اهميت دارد و براي همين در همان زمين فوتبال و قبل از بريدن كيك تولدش اين گوشزدهاي كوچك ولي مهم را به آنها يادآوري كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج