اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۶۵۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش قنبرزاده به تکذیب بازیکنان نفت

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در واکنش به صحبت‌های بازیکنان این تیم که پرداخت پول شام و ناهار را تکذیب کرده بودند، گفت: من از بازیکنان تشکر می‌کنم اما آنها خواستند شان و آبروی مرا حفظ کنند.

خبرگزاری مهر: منصور قنبرزاده سه شنبه شب و بعد از شکست تیم نفت تهران مقابل الجیش قطر و حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با گلایه از مشکلات مالی گفته بود «ما حتی پول ناهار و شام را نداشتیم و از بازیکنان برای غذا، پول گرفتیم.»

بعضی از بازیکنان تیم نفت مثل علیرضا بیرانوند و وحید امیری هم این صحبت‌ها را رد و تاکید کردند که این تیم هیچ مشکلی نداشته و بازیکنان هم پولی برای شام و ناهار پرداخت نکرده‌اند!

قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر و در واکنش به این صحبت بازیکنان نفت، اظهار کرد: من از بازیکنان تشکر می‌کنم. آنها ملاحظه آبروی مرا کردند و می‌خواستند شان مرا حفظ کنند. آنهایی که در هتل بودند، شاهد هستند.

وی افزود: بزرگترهای تیم مثل سیدجلال حسینی تاکید داشتند که باید شان تیم حفظ شود و این مسائل بازگو نشود. من نمی‌توانم چشمم را روی مشکلات تیم ببندم. وقتی هم درباره مشکلات تیم و گرفتن پول از بازیکنان مصاحبه کردم، آنها در جریان نبودند!

مدیرعامل باشگاه نفت خاطرنشان کرد: من از بازیکنان تیمم خجالت می‌کشم که حتی عرضه نداشتم تا شام و ناهار آنها را تامین کنم! حتی یکی از مسئولان تدارکات تیم ما آمد و یک مقدار پول را کارت به کارت کرد. ما شب گذشته هم در هتل پول قرض گرفتیم و یک نفر ضامن شد تا به صورت استقراضی با ما همکاری شود. این مشکلات ممکن بود انعکاس جهانی پیدا کند.

قنبرزاده یادآور شد: این در حالی است که الجیش با امکانات کامل به ایران آمد. آنها با یک جت اختصاصی به ایران سفر کردند و بلافاصله بعد از بازی عازم فرودگاه شدند تا به قطر بروند. به نظرم آنها حتی زودتر از بازیکنان ما به خانه‌های خود رسیدند و شام را در خانه خود صرف کردند!

وی در پایان تاکید کرد: هرچند ما نتیجه را واگذار کردیم ولی به هر حال خوشحالیم که این مسابقه یک دستاورد هم داشت و توانستیم به یاوه گویی‌های عربستانی‌ها و ادعاهای بی دلیل آنها مبنی بر نبود امنیت در ایران پاسخ محکمی بدهیم. شما دیدید که حتی سرمربی الجیش هم از شرایط ایران ابراز خرسندی کرد و گفت که از ادعاهایی که علیه ایران مطرح می‌شود، تعجب می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج