adexo3
۲۹۸۴۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنزما از الگویش گفت

مهاجم فرانسوی رئال مادرید از الگوی بزرگ خود سخن به میان آورد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از EFE، رئال مادرید در یکی از حساس ترین بازی های دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه به مصاف رم خواهد رفت و قرار است که این دیدار در ورزشگاه المپیکو برگزار شود.

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال قبل از برگزاری این دیدار حساس در مصاحبه ای که انجام داد، درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. او ابتدا درباره بازی گفت: رم می خواهد از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد و با نتیجه خوبی که در دیدار رفت به دست می آورد، با خیال راحت به سانتیاگو برنابئو بیاید. ما هم رئال مادرید هستیم و فقط به پیروزی فکر می کنیم. بازیکنان شایسته ای در اختیار داریم و این توانایی را داریم در هر دیداری که به میدان می رویم، به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: رم خط حمله قوی دارد و باید بسیار مراقب باشیم. مهاجمان رم می توانند دروازه هر تیمی را باز کنند اما فراموش نکنید که رئال مادرید هم بهترین مدافعان جهان را در ترکیب خود دارد.

مهاجم فرانسوی رئال درباره زین الدین زیدان هم گفت: زیدان در دوران بازیگری خود، بازیکن بسیار بزرگی بود و اکنون هم یک مربی بزرگ است. او بسیار باتجربه است و اعتماد به نفس را به بازیکنان رئال بخشیده است. من و دیگر بازیکنان رئال، هر روز تلاش می کنیم تا از این مربی بزرگ چیزهای جدیدی یاد بگیریم. او دانش زیادی درباره فوتبال دارد.

او ادامه داد: بسیار افتخار می کنم که جزو بهترین گلزنان رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمان اروپا هستم. پوشیدن پیراهن رئال برای من افتخار بزرگی است و نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارم. در درجه نخست برای من، کمک کردن به تیم برای پیروز شدن است و بعد از آن، گلزنی اهمیت دارد.

بنزما درباره این سوال که الگوی او در فوتبال چه بازیکنی است نیز اظهار کرد: رونالدو برزیلی الگوی بزرگ من است. از نظر من، رونالدو نه تنها بهترین مهاجم تاریخ فوتبال جهان است بلکه او را بهترین بازیکن تاریخ هم می دانم. همواره فیلم های این بازیکن را نگاه می کنم. تلاش می کنم تا حرکات او را در میدان تقلید کنم اما باید اعتراف کنم که تقلید کارهایش از غیر ممکن‌های فوتبال است.

او در پایان سخنانش درباره هدف بعدی خود با رئال گفت: توانستیم دو سال پیش، دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزنیم. هدف بعدی ما، کسب یازدهمین قهرمانی است تا برای همیشه جاودانه شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج