اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۹۴۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنگر: ۱۲ نفر هم بودیم گل می‌خوردیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که پرسپولیس در نیمه دوم مقابل سایپا نمایش خوبی نداشت.

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که پرسپولیس در نیمه دوم مقابل سایپا نمایش خوبی نداشت.

محسن بنگر پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل سایپا گفت: به همه خسته‌نباشید می‌گویم و به تیم سایپا تبریک. فوتبال است و این بازی برای ما بیرون از خانه محسوب می‌شد. در نیمه اول خوب بودیم اما نیمه دوم خوب بازی نکردیم و همین‌که توانستیم یک امتیاز بگیریم خوب است.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس موقعیت‌ها را از دست می‌دهند، تصریح کرد: این موضوع برای ما یک عادت شده است، دیدار بعدی میزبان هستیم و امیدوارم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. نمی‌توانیم از دقیقه یک تا ۹۰ حمله کنیم و کار پرس را انجام دهیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص داوری این دیدار عنوان کرد: من کارشناس داوری نیستم و نمی‌توانم در مورد آن نظر دهم.

بنگر در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا با وجود اینکه پرسپولیس در خط حمله خوب کار می‌کند، اما در خط دفاعی عملکرد خوبی ندارد، گفت: اگر کارشناس باشید و فوتبال را بدانید، متوجه می‌شوید که تیمی که مدام حمله می‌کند، در عقب زمین ضعیف‌تر خواهد بود. تیم ما مدام حمله می‌کند و موقعیت‌های زیادی به دست می‌آورد، با این وجود در ۲،۳ دیدار گذشته موقعیتی به حریفان نداده ایم و تنها از روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد لوبانف دروازه‌بان مطمئنی برای پرسپولیس نیست، تصریح کرد: این مسئله دست من نیست و کادرفنی باید در مورد او نظر بدهد. او بازیکن خوبی است.

مدافع پرسپولیس در واکنش به اخراج بنسون گفت: در مجموع ما در نیمه دوم بد بودیم و اگر ۱۲ نفره هم بودیم گل می‌خوردیم. آنقدر موقعیت از دست می‌دهیم که به دفاع نیز فشار وارد می‌شود.

بنگر با تمجید از حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه عنوان کرد:‌ هواداران پرسپولیس چه زمانی که خوب بودیم و چه زمانی که بد بازی کردیم از ما حمایت کردند، امروز خوب بازی نکردیم اما از ما حمایت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج