adexo3
۲۹۹۵۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دایی: اشتباهات فردی کمر صبا را شکست

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه تلاش یک تیم را یک کارت قرمز اشتباه و بی‌مورد هم تحت تأثیر قرار داد. اظهار داشت: اشتباهات فردی کمر صبا را شکسته است.

خبرگزاری مهر: علی دایی شامگاه جمعه پس از دیدار صبای قم و در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان که با نتیجه یک بر یک در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: بازی سنگینی برای هر دو تیم بود و ما آمده بودیم که این بازی را ببریم و در نیمه نخست نیز تیم بر‌تر میدان بودیم اما در گلزنی ناموفق بودیم.

وی افزود: گلی که دریافت کردیم روی یک اشتباه فردی بود و اشتباهات فردی کمر تیم صبای قم را شکسته است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما امروز نه تنها کمکی از سوی بازیکنانمان به اندازه کافی ندیدیم بلکه تلاش یک تیم را یک کارت قرمز اشتباه و بی‌مورد هم تحت تأثیر قرار داد.

دایی بیان داشت: می‌توانستیم در بازی امروز برنده میدان باشیم و تلاش زیادی هم انجام دادیم اما این تلاش‌ها برای پیروزی کافی نبود.

وی عنوان کرد: جلال علی‌محمدی یکی از نفرات موثر ما و بهترین گلزن تیم ما بود که وی را تا پایان سال از دست داده‌ایم و متأسفانه دیگر نمی‌توانیم به فکر جذب مهاجمی باشیم و باید برای فصل آینده برای جذب مهاجم اقدام کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: داور اگر اتفاقاتی که در محوطه جریمه حریف رخ داد در محوطه جریمه صبا اتفاق می‌افتاد برخورد دیگری می‌کرد و در یک صحنه پنالتی ما را نادیده گرفت و‌‌ همان پنالتی می‌توانست سرنوشت بازی را عوض کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج