۲۹۹۶۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نصرتی: رحمتی به طرف من حمله‌ور شد

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: در صحنه‌ای برای زدن توپ بلند شدم که به هنگام پایین آمدن به تیرک خوردم سپس سیدمهدی رحمتی به سمت من حمله‌ور شد.

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: در صحنه‌ای برای زدن توپ بلند شدم که به هنگام پایین آمدن به تیرک خوردم سپس سیدمهدی رحمتی به سمت من حمله‌ور شد.

محمد نصرتی پس از شکست دو بر یک گسترش‌فولاد مقابل استقلال گفت: بازی بسیار خوب پیش می‌رفت تا اینکه تیم ما به یک پنالتی رسید. محمد ابراهیمی در بازی‌های قبل خیلی خوب پنالتی می‌زد. در تیم ما من و ابراهیمی پنالتی می‌زنیم. قبل از بازی به او گفتم اگر پنالتی به دست آمد او پشت توپ قرار گیرد. او پشت ضربه ایستاد و نتوانست توپش را گل کند. به هر حال این اتفاق ممکن است همیشه رخ دهد که پنالتی گل نشود. او در بازی‌های قبل برای ما از روی نقطه پنالتی گل زده بود.

وی در مورد اخراجش از بازی و درگیری که بین او و سیدمهدی رحمتی به وجود آمد، عنوان کرد: کارشناسان قطعا در این مورد نظر خواهند داد. در یک صحنه برای زدن توپ بلند شدم و هنگام پایین آمدن به تیر خوردم و سپس با رحمتی برخورد کردم. سپس این بازیکن به سمت من حمله ور شد و من او را با دست نگه داشتم. با توجه به اینکه قدم بلند است دستم مقابل گردن رحمتی قرار گرفت و نه ضربه‌ای زدم و نه فشار زیادی وارد کردم. همین اتفاق در یک مسابقه دیگر برای ما افتاده بود که داور فقط به کارت زرد بسنده کرد.

مدافع گسترش‌فولاد در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا اختلافی بین او و رحمتی از زمان حضور در پیکان وجود داشته است، خاطرنشان کرد: خیر چنین مسئله‌ای درست نیست. چه تسویه حسابی می‌خواستیم انجام دهیم. ما تا هفته آخری که در پیکان بودیم مشکلی نداشتم. اکنون می‌توانم کمرم را به شما نشان دهم که کبود شده است.

قبل از اینکه آن اتفاق بیفتد بنده بالا پریدم و به تیرک خوردم و سپس با رحمتی برخورد کردم. او به من حمله‌ور شد و با دست سعی کردم او را نگه دارم. اصلا هم انتظار این حرکت را نداشتم که این اتفاق رقم بخورد. یک وقت شما برخوردی با یک بازیکن می‌کنید و انتظار واکنش دارید. اما من چنین کاری نکردم و با توجه به اینکه قبلا هم تیمی بودیم انتظار نداشتم این اتفاق بیفتد و حقیقتا ناراحت شدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج