adexo3
۳۰۰۴۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد شدید هیدینک از هواداران چلسی

سرمربی هلندی چلسی بعد از پیروزی که برابر منچسترسیتی بدست آوردند، به انتقاد شدید از هواداران تیمش پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، چلسی در بازی بزرگ جام حذفی انگلیس جشنواره گل به راه انداخت. این تیم که از منچسترسیتی پذیرایی کرد موفق شد با نتیجه دور از انتظار پنج بر یک به پیروزی برسد و به دور بعد راه پیدا کند.

در این دیدار بعد از این که منچسترسیتی گل تساوی را به ثمر رساند، بعضی از هواداران چلسی به طرف بازیکنان سیتی سکه پرتاپ کردند که این باعث خشم گاس هیدینک در نشست خبری بعد از بازی شد.

این مربی باتجربه هلندی گفت: به شدت چنین رفتارهای احمقانه و غیر انسانی را محکوم می کنیم. به شدت با چنین افرادی برخورد خواهیم کرد. از مسئولان باشگاه چلسی می خواهم هرچه زودتر چنین افرادی را شناسایی کنند و دیگر اجازه ندهند آنها در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

او ادامه داد: رفتاری که بعضی از هواداران انجام دادند، یک جرم است و باید پلیس چنین موضوعی را پیگیری کند. بدون شک با پلیس همکاری خواهیم کرد تا هر چه سریع تر، چنین افرادی را شناسایی کنم.

هیدینک درباره بازی گفت: انتظار بازی سخت تری را داشتیم اما خوشبختانه توانستیم با نتیجه ای بسیار خوب به پیروزی برسیم و به دور بعد راه پیدا کنیم. این پیروزی برای ما ارزشمند و ضرروی بود. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

با وجود اینکه منچسترسیتی در این دیدار پنج گل دریافت کرد اما هیدینک به ستایش از بازیکنان جوان این تیم پرداخت و گفت: هرچند بازیکنان سیتی جوان و بی تجربه بودند اما بسیار خطرناک ظاهر شدند. آنها ما را با مشکل مواجه کردند اما خوشبختانه ما باتجربه تر ظاهر شدیم و در نهایت هم پیروز شدیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج