adexo3
۳۰۰۹۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نیکبخت واحدی: قهرمانی حق استقلال است

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس گفت: «AFC گیر ندهد چون بهتر از کشورهای عربی است که بازی‌ها رایگان است اما کسی به استادیوم نمی‌رود.»

افکارخبر: علیرضا نیکبخت‌واحدی معتقد است صدرنشینی استقلال در حال حاضر فایده‌ای ندارد و آبی‌پوشان تهرانی باید شرایط‌شان را استحکام ببخشند و بتوانند در پایان فصل قهرمان لیگ شوند چرا که امسال قهرمانی حق استقلال است و باید به این عنوان دست پیدا کنند.

اظهارات نیکبخت را در ادامه می خوانید:

* بازی استقلال و گسترش چطور بود؟

- به نظرم بازی خیلی خوبی بود و جا دارد از تماشاگرانی که برای این بازی و حمایت از استقلال به استادیوم رفته بودند، تشکر کنم. چون بعد از مدت‌ها استادیوم پر شده بود و آزادی حال و هوای بازی‌های ملی را داشت. استادیوم‌ها باید همیشه پر باشد تا بازیکن انگیزه بگیرد. در نهایت بازی خوبی انجام شد و استقلال لیاقت این برد را داشت و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند اما برای برد همان دو گل هم کافی بود.

* عملکرد گسترش را در این بازی چطور دیدید؟

- آنها بازی را خوب شروع کردند اما بعد از آن پنالتی انگیزه‌شان پایین آمد و افت کردند و استقلال توانست از این شرایط استفاده کرده و نبض بازی را در دست بگیرد. گسترش تا قبل از اینکه گل بخورد خوب بود.

* در مورد دعوای نصرتی و رحمتی چه نظری دارید؟

- همه دیدند که خطای اول را صد در صد نصرتی انجام داد و حرکتی که نصرتی انجام داد کار قشنگی نبود چون به کتف رحمتی که مصدوم بود فشار آورد و بعد هم آن ضربه را به صورت رحمتی زد. این صحنه‌ها دیگر در فوتبال منسوخ شده اما متاسفانه شاهد این اتفاقات در بازی بودیم.

* این اتفاقات چه تاثیری روی بازیکنان جوان‌تر دارد؟

- مهدی رحمتی خیلی آرام است و ببینید چقدر فشار به او آمده که این کار را انجام داده است. ببینید مهدی چقدر اذیت شده که این عکس‌العمل را نشان داده و این صحنه‌ها برای فوتبال ما و بازیکنان جوان آن خوب نیست.

* استقبال تماشاگران به خاطر حضور مجیدی در استادیوم بود یا رایگان اعلام شدن بازی؟

- قشری که در مملکت ما فوتبال نگاه می‌کند، قشر متوسط جامعه است و تهیه کردن پول بلیت بازی برای بعضی‌ها واقعا سخت است و قیمت بلیت را تاثیرگذار می‌دانم. حضور فرهاد در استادیوم هم تاثیر داشت اما هر هفته این کار را بکنند و رایگان کنند تا تماشاچی بیشتر بیاید.

* البته AFC به مسئولان فوتبال ما اعتراض کرده که رایگان کردن بازی‌ها خلاف مقررات است. به نظر شما رایگان اعلام شدن بازی‌ها راه‌حل درستی برای حضور مردم در استادیوم‌هاست؟

- بهتر از کشورهای عربی است که بازی‌ها رایگان است اما کسی به استادیوم نمی‌رود. ما مردم فوتبالدوست زیاد داریم و دلیل ندارد گیر بدهند. حالا یک نفر خیر پیدا شده و پول بلیت‌ها را داده و مردم استفاده می‌کنند، کار بدی برای جذب تماشاچی نیست.

* پرسپولیس هم خیلی خوب شده است، آنها برای قهرمانی شانس دارند.

- تنها سالی است که بعد از مدت‌ها هر دو تیم پایتخت طوری بازی می‌کنند که مدعیان اصلی قهرمانی هستند و سالی است که فکر می‌کنم بعد از مدت‌ها این دو تیم تکلیف قهرمان را روشن می‌کنند. مدعی بودن این دو تیم صددرصد کمک می‌کند انگیزه‌های همه تیم‌ها بالا برود و بازیکنان استقلال و پرسپولیس هم بهتر کار کنند. تیم‌های سنتی پایتخت در کورس قهرمانی باشند هم لیگ قوی‌تر می‌شود و هم تیم‌ملی ما بهتر و قوی‌تر می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج