adexo3
۳۰۲۵۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سجادی: حرف‌های دایی درست نیست

احمد سجادی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان درباره اظهارنظر‌هایی که این روزها پیرامون جام جهانی و اینکه می‌گویند برخی بازیکنان به دایی پاس نمی‌دادند واکنش نشان داد.

ایران ورزشی: احمد سجادی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان درباره اظهارنظر‌هایی که این روزها پیرامون جام جهانی و اینکه می‌گویند برخی بازیکنان به دایی پاس نمی‌دادند اینطور می‌گوید: «در تمام مدتی که در کنار برانکو کار کردم و مربی تیم ملی بودم هرگز ندیدم بازیکنی کم کاری کند. چه دایی و چه بازیکنان دیگر همه از جان مایه می‌گذاشتند. مهدی مهدوی کیا در آلمان بهترین بازی‌های خود را ارائه داد، علی کریمی و وحید هاشمیان مصدوم بودند و با آمپول خودشان را به بازی‌ها می‌رساندند. در تمام ۶ سالی که ما در کنار هم بودیم جز خوبی و خوشی چیزی ندیدیم. هرگز چنین چیزی نبود که بازیکنی به برانکو تحمیل شود یا ترکیب را طوری بچیند که خودش نمی‌خواهد. برانکو در تیم ملی اختیار تام داشت ۱۰۰ درصد همینطور بود و نه من، نه فرکی لحظه‌ای به اقتدار برانکو شک نکردیم.»

سجادی درباره بخش دیگری از صحبت‌های علی دایی مبنی بر اینکه تعدادی از بازیکنان جوان آن روزها با علی‌آبادی جلسات مخفیانه داشتند اینطور می‌گوید: «این موضوع هم صحت ندارد؛ با چنین صحبت‌هایی فقط فوتبال به بیراهه می‌رود. در حال حاضر فوتبال ما راه خودش را نسبتا پیدا کرده است نباید با به وجود آوردن این مباحث از اصل دور شویم. از فرکی یاد بگیریم او زمانی که دید در سپاهان با وجودش برای تیم حاشیه به وجود می‌آید، رفت و خودش را فدای فوتبال کرد. بهتر است اگر می‌بینیم با مطرح کردن یکسری حرف تیم محبوبمان به حاشیه می‌رود این کار را انجام ندهیم. برانکو هم با هوش است و با حرف‌های این آقایان به بیراهه نمی‌رود. او هر چه می‌گوید درست است، شک نکنید. از دادکان و هر که دوست دارید هم سوال کنید باز همین حرف‌ها را می‌زند و ادعای دوستان را رد می‌کند. بهتر است به جای این حرف‌ها فوتبال ما قدر برانکو را بیشتر بداند.»

علی دایی گفته بود برانکو از چیزی خبر ندارد و بهتر است به مسائل تیم خودش بپردازد: «برانکو هم دقیقا همین کار را کرده است. او نشان داد مربی لایقی است و می‌تواند خیلی کارها انجام دهد.»

مربی سابق تیم ملی درباره صحبت‌های گل محمدی و رضایی مبنی بر اینکه همه می‌دانستند برانکو بعد از جام جهانی برکنار می‌شود اینطور توضیح می‌دهد: «این حرف، حرف جدیدی نیست و خود دادکان هم بارها آن را بر زبان آورده. مقصر این موضوع علی آبادی بود و یکی از دلایلی که تیم ملی در سال ۲۰۰۶ نتوانست آنطور که باید و شاید عمل کند برخوردهای غیر کارشناسانه علی آبادی بود. همه ما می‌دانستیم بعد از جام جهانی رفتنی هستیم زیرا علی‌آبادی گفته بود حتی اگر تیم ملی قهرمان هم شود برانکو باید برکنار شود، چیزی به نام ورزش برای علی‌آبادی ارزش نداشت او برای خدمت به ورزش نیامده بود. همانطور که دیدیم بعد از برکناری برانکو مربیان جوانی را روی کار آورد و همه را سوزاند بعد هم بی خیال همه چیز را رها کرد و رفت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج