اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۲۷۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هفته بیست و سوم بوندس لیگا

دورتموند باخت را با برد عوض کرد

دورتموند در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۳-۱ هوفنهایم را شکست بدهد و فاصله با بایرن را به ۸ امتیاز کاهش دهد.

ورزش سه: دورتموند در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۳-۱ هوفنهایم را شکست بدهد و فاصله با بایرن را به ۸ امتیاز کاهش دهد.

در این دیدار ابتدا هوفنهایم با گل رودی پیش افتاد اما در ۱۰ دقیقه پایانی بازی، زردها توانستند سه بار دروازه حریف را باز کنند و به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند.

تنها دو دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود که حرکت خطرناک آوبامیانگ و کاگاوا از سمت راست اولین موقعت جدی مسابقه را رقم زد، اما در نهات شوت این هافبک ریزنقش ژاپن در دستان سنگربان هوفنهایم آرام گرفت. یک دقیقه بعد تیم حریف پاسخ این شروع طوفانی تیم میزبان را داد و ضربه آزادی که فولاند از سمت چپ روی دروازه ارسال کرد رومان بورکی را طوری به دردسر انداخت که تنها توانست توپ را ناقص دفع کند، اما شانس با او یار بود که لحظه آخر اشملسر از راه رسید و توپ سرردان را راهی کرنر کرد. ایجاد این موقعیت زودهنگام موجب شد اعتماد به نفس هوفنهایمی‌های میهمان افزایش یافته و با تداوم حکلاتشات بازی‌سازی حریف را خراب کنند.

با این حال دقیقه ۱۰ مخیتاریان توانست با یک پاس عالی از سمت راست رویس را که بدون هیچ مزاحمتی در عمق زمین حریف پیشروی کرده بود صاحب توپ کند اما عدم تعادل او موجب شد مدافعان حریف از راه برسند و این فرصت را از دورتموند بگیرند.

در ادامه از هیاهوی اولیه مسابقه کاسته شده و بازی بیشتر در میانه میدان جریان بود. این درحالی است که دورتموندی‌های برای حفظ اختلاف امتیازشان با بایرن صدر جدولی می‌بایستی سه امتیاز را از آن خود می‌کردند اما زنجیره پنج نفره مدافعان هوفنهایم فرصت هر گونه ابتکار عملی را از آنها گرفته بود. این تیم که در رتبه یک مانده به آخر جدول قرار دارد، دقیقه ۲۵ تواست در فرصتی باد آورده از غفلت مدافعان دورتموند بهترین استفاده را کرده و به گل برسد.

سباستین رودی که از میانه میدان حرکتی را آغاز کرده بود، توپ را برای فولاند مهیا کرد که از فاصله ۲۵ متری شوت سرکشی را به سمت دروازه بورکی فرستاد؛ دفع ناقص این دروازه‌بان سوئیسی موجب شد توپ بار دیگر به رودی برسد و او کار را تمام کند. پنج دقیقه بعد اشتباه مخیتاریان می‌رفت تا گل دوم را به حریف تقدیم کند اما بورکی اینبار موفق عمل کرد. در ادامه شاگردان توخل فعالانه‌تر در زمین کار می‌کردند و تقریبا هفتاد درصد مالکیت توپ را نیز در اختیار خود داشتند اما موفق به ایجاد فرصت گلزنی خطرناکی نشدند و نیمه اول با برتری هوفنهایم پایان یافت.

نیمه دوم را دورتموندی ها بهتر آغاز کردند ومی توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل برسند اما این ‏اتفاق رخ نداد. در دقیقه ۵۸، خطای رودی روی اوبامیانگ که مانع از یک ضدحمله خطرناک شد، یک ‏کارت قرمز برای او به همراه داشت تا هوفنهایم ۱۰ نفره شود.‏

بازیکنان دورتموند به لطف یک بازیکن بیشتر به حملات شان ادامه دادند و سرانجام در دقیقه ۸۰ به گل ‏تساوی رسیدند. روی پاس ایلکای گوندوگان بود که میخیتاریان با یک ضربه خونسردانه کار را تمام کرد.‏

تنها ۵ دقیقه بعد، زردها به گل برتری رسیدند. این بار آدریان راموس بود که روی ارسال دیدنی پیشچک، ‏با ضربه سر کار را تمام کرد.‏

اما این هم پایان کار نبود و در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، روی یک ضد حمله، اوبامیانگ گل ‏سوم دورتموند را به ثمر رساند و پیروزی تیمش را قطعی کرد.‏
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج