adexo3
۳۰۲۸۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مشکل بزرگ حریف عربستانی سپاهان

اخراج بهترین داسور فوتبال عربستان توسط بنیامین ویلیامز بدترین اتفاقی بود که می تواند در بازی سه شنبه این دو تیم به ضرر تیم میزبان شود.

مشرق: الاتحاد نماينده عربستاني حاضر در گروهC رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا موفق شد در گام نخست خود يك امتياز از ميزبانش لكوموتيو تاشكند بگيرد. با تمام اين اوصاف ويكتور پيتورچا سرمربي رومانيايي الاتحاد نمي‌داند بابت كسب يك امتياز از ديدار نخست خود خوشحال باشد يا ناراحت.

تيمي كه سپاهان ايران را بالاي سر خود مي‌بيند، در ايستگاه اول رقابت‌‌ها به تاشكند رفت و در دقایق پایانی، درگيري بهترين پاسور ليگ برتر عربستان و بازيكن تازه‌وارد لكوموتيو منجر به اخراج هر دو نفر توسط داور استراليايي ديدار، بنجامين ويليامز شد. در دقيقه۹۰ ويليامز سعي كرد مديريت به خرج دهد با اين اوصاف در نهايت كارت قرمز را برابر ديدگان حسن‌اف تازه‌وارد از لكوموتيو و فهد المواليد گرفت تا اين دو، بازي هفته دوم تيم‌‌هاي‌شان را از دست بدهند.

ويليامز همان داوري بود كه در دقيقه۴۳ ديدار ايران و عراق در مرحله حذفي جام‌ملت‌هاي استراليا مهرداد پولادي را با كارت زرد دوم خود اخراج كرد و حرف و حديث‌هاي فراواني را به وجود آورد.

اما فهد المواليد در الاتحاد چقدر موثر است؟

فهد ۲۱ساله با ۵۹كيلو وزن و ۱۶۷سانتي‌متر قد بهترين پاسور ليگ برتر عربستان تا پايان هفته هفدهم رقابت‌هاست. فهد در شش هفته فصل جاري ليگ فوتبال كشورش به ميدان آمده تا ۱۴مرتبه وارد تركيب اصلي الاتحاد شود و سه گل به الهلال، الفتح و الرائد بزند. جالب اينكه اين بازيكن جوان با ارسال هفت پاس گل- از اين حيث- بهترين عملكرد را در ميان تمام بازيكنان شاغل در ليگ عربستان داشته است.

وی كه ۱۳بازي ملي در كارنامه خود دارد و سه گل براي تيم ملي كشورش زده، در ليگ قهرمانان آسيا ۱۳بازي انجام داده تا سه گل به الشباب (عربستان) و گوانگژو اورگراند (سال۲۰۱۲) زده باشد.

بي‌ترديد غيبت اين هافبك تاثيرگذار در بازي سه‌شنبه الاتحاد برابر لكوموتيو مشكلات فراواني را براي كادر فني ميزبان به وجود خواهد آورد.

فهد در سيستم ۱-۳-۲-۴ الاتحاد با شماره هشت هم توانايي حضور در گوش چپ را دارد و هم توان بازي به عنوان يك گوش راست را. موالید هفته پیش پاس تک گل ریواس را در تساوی خارج خانه برابر لوکوموتیو ارسال کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج