adexo3
۳۰۴۳۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: برای ماندن در پرسپولیس شرط ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران می‌گوید که شرط خاصی برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس ندارد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران می‌گوید که شرط خاصی برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس ندارد.

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به اینکه تکلیف تمدید قرار داد او با باشگاه پرسپولیس به کجا رسید؟ اظهار کرد: ما شروع کرده‌ایم به مذاکره با باشگاه پرسپولیس اما هنوز به جزییات نرسیده‌ایم و به دلیل فراوانی کار هنوز وقت نکرده‌ایم بیش از این صحبت کنیم.

وی همچنین در مورد اینکه شرط خاصی برای ماندن در پرسپولیس دارد، بیان کرد: من شرط خاصی ندارم و هم اکنون در پرسپولیس احساس خوبی دارم و لذت می برم از اینکه تیم خوبی تشکیل داده ایم هرچند که نیازمند اصلاحات است.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا به جای اسکان در خانه در هتل اقامت دارد، عنوان کرد: برای ما خانه پیدا کردن ساده نیست چون چند نفریم و هم اکنون در هتل شرایط خوبی داریم و همه چیز مهیاست. ما می خواستیم به محل تمرین نزدیک باشیم و زمان را از دست ندهیم.

برانکو با اشاره به راز فوتبال زیبای پرسپولیس، خاطرنشان کرد: قبل از هرچیز به دنبال نوعی بازی بودیم که جوابگوی بازیکنان و توان آنها باشد، در عین حال فوتبال در حال تکامل است و ما به این نکته توجه داریم، همچنین قصد داشتیم به گونه دیگری نسبت به تیم های ایرانی بازی کنیم و همه را غافلگیر کنیم.

وی همچنین در خصوص شایعاتی از جمله دوپینگ بازیکنان پرسپولیس، تصریح کرد: پرسپولیس بزرگترین باشگاه آسیاست و حدود ۳۰ میلیون هوادار دارد، همه علاقه دارند بببیند چه حواشی و اتفاقاتی در کنار این تیم رخ می دهد. بعضی نیز وقتی می بینند تیم در آرامش است شایعاتی را مطرح و مسائلی که واقعیت ندارد را عنوان می کنند تا روند ما را به هم بریزند تا به هدفمان نرسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج