اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۴۵۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حواشی فولاد - سایپا؛

فولاد صدرنشین نیم فصل دوم لیگ برتر

فولاد خوزستان با کسب پیروزی در برابر سایپای تهران تا اینجای نیم فصل دوم بیشترین امتیاز را در بین سایر تیم ها به دست آورده به اصطلاح صدرنشین نیم فصل دوم است.

خبرگزاری مهر: فولاد خوزستان با کسب پیروزی در برابر سایپای تهران تا اینجای نیم فصل دوم بیشترین امتیاز را در بین سایر تیم ها به دست آورده به اصطلاح صدرنشین نیم فصل دوم است.

از سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های فولاد خوزستان و سایپای تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود اهوازی ها پایان یافت.

* تک گل این بازی را اکبر ایمانی در دقیقه ۸۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا فولاد همچنان به روند نتیجه گیری مثبت خود ادامه دهد. در پی ارسال یک ضربه کرنر، آندرانیک تیموریان روی بهمن کامل خطا کرد تا داور به سود فولاد اعلام ضربه پنالتی کند. این ضربه توسط اکبر ایمانی هافبک میانی فولاد به تور دروازه سایپا دوخته شد.

* این بازی را بیژن حیدری با کمک محمدرضا ابوالفضلی و علی میرزابیگی سوت زد و در آن به ماتیاس چاگو و امیرحسین فشنگچی از فولاد خوزستان و روزبه شاه علیدوست، علی زینالی، مهدی دغاغله، آندرانیک تیموریان و سجاد مشکل پور از سایپای تهران کارت زرد نشان داد.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: علیرضا سلیمی، عبدالله ناصری، محمد اهل شاخه، بهمن کامل، امید خالدی، اکبر ایمانی، ماتیاس چاگو، امیرحسین فشنگچی (۶۰- محمود مطلق زاده)، ساسان انصاری (۷۹- احمد عبدالله زاده)، مهرداد بایرامی (۸۹- بهمن جهان تیغ) و دورگ کوئه ماها با هدایت دراگان اسکوچیچ در بازی حاضر شد.

* سایپا تهران نیز با ترکیب: حامدفلاح زاده، حامد شیری، سجاد مشکل پور، امین جوادی مقدم، روزبه شاه علیدوست، علی زینالی (۷۹- محمد سلطانی)، ابراهیم صادقی، آندرانیک تیموریان، میلاد میداودی (۶۴- مهدی دغاغله)، غلامرضا رضایی (۸۷- مجتبی رمضانی) و مهدی ترابی با هدایت مجید جلالی وارد میدان شد.

* باشگاه فولاد خوزستان هزینه خریداری بلیت مسابقه را تقبل کرده بود و تماشاگران به صورت رایگان وارد استادیوم غدیر می‌شدند هر چند در نهایت تنها سه هزار نفر از این بازی دیدن کردند. با اینکه دیدار فولاد و سایپا در یک روز تعطیل برگزار می‌شد و تماشای مسابقه نیز رایگان بود، استقبال زیادی از این بازی به عمل نیامد.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان و مجید جلالی سرمربی سایپا تهران به دلیل محرومیت حق نشستن روی نیمکت را نداشتند و بازی را از جایگاه تماشا می‌کردند یعنی نیمکت هر دو تیم سرمربی نداشت.

* پیش از شروع مسابقه، یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت اکبر دارستانی مربی تیم فوتبال نفت تهران اعلام شد.

* قبل از شروع بازی، مهرداد طهماسبی، امیرحسین فشنگچی و بهمن کامل از تیم فولاد به سمت نیمکت سایپا رفتند.

* حامد شیری، غلامرضا رضایی، سجاد مشکل پور و مهدی ترابی از تیم سایپا به سمت نیمکت فولاد رفتند.

* هواداران فولاد خوزستان در دقیقه چهارم مسابقه اقدام به تشویق ایوب والی بازیکن محروم این تیم کردند.

* بازیکنان هر دو تیم در نیمه نخست اعتقاد داشتند که بیژن حیدری داور میدان یک ضربه پنالتی را به سود تیم آنها نادیده گرفته است.

* بلندگوی ورزشگاه در اواسط نیمه دوم تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را سه هزار نفر اعلام کرد.

* فولاد با این پیروزی و با توجه به شکست ملوان مقابل پدیده مشهد به رده دوازدهم جدول صعود کند.

* فولاد که در نیم فصل اول مسابقات فوتبال لیگ برتر در ۱۵ بازی تنها ۱۰ امتیاز گرفته بود، حالا در هفت بازی نیم فصل دوم ۱۴ امتیاز گرفته و اوضاعش را در جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر بهبود بخشید. فولادی ها که در نیم فصل اول به ازای هر بازی تنها ۶۶ صدم امتیاز گرفته بود حالا میانگین خود را تا سه برابر افزایش داد تا دیگر رفته رفته از حریم سقوط دورتر و دورتر شود.

* فولاد خوزستان در این فصل یک بار با نتیجه دو بر یک مقابل استقلال اهواز پیروز شده و پنج بار با نتیجه مشابه یک بر صفر به پیروزی رسیده است. سیاه‌جامگان مشهد، پدیده مشهد، استقلال خوزستان، سپاهان اصفهان و سایپا تهران، پنج تیمی بودند که فولاد با نتیجه مشابه یک بر صفر موفق به شکست دادن این تیم‌ها شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج