اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۶۴۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فوتبال ایران خاله بازی شده است

پس از لغو اردوی نفتی‌ها، بازیکنان این تیم لب به اعتراض گشودند و از شرایط حاکم بر این تیم انتقاد کردند. مدافع – هافبک این تیم، یکی از بازیکنانی بود که انتقاد خود را از شرایط این روزهای تیم بیان کرد.

ورزش سه: پس از لغو اردوی نفتی‌ها، بازیکنان این تیم لب به اعتراض گشودند و از شرایط حاکم بر این تیم انتقاد کردند. مدافع - هافبک این تیم، یکی از بازیکنانی بود که انتقاد خود را از شرایط این روزهای تیم بیان کرد.

سیامک کوروشی که از شرایط موجود و بدقولی مدیران نفت بسیار دلخور است در رابطه با ترک اردو از سوی بازیکنان این تیم می‌گوید: این‌یک تصمیم جمعی بود که از سوی همه بازیکنان گرفته شد، در حقیقت، دلیلی نداشت که بخواهیم به اردو برویم، وقتی تیم پول ندارد چرا باید به هتل برویم و به آنجا هم بدهکار شویم و نفرین آن‌ها را هم‌پشت سرخودمان بگذاریم؟ همگی به این نتیجه رسیدیم در این شرایط بهتر است از روی دادن یک بدهی جدید جلوگیری کنیم و لااقل به خانه‌هایمان برویم و کنار خانواده‌مان باشیم.

او در رابطه با چگونگی به وجود آمدن این اتفاق گفت: ما ۴ ماه است از باشگاه دریافتی نداشته‌ایم، باشگاه دائم به ما قول می‌دهد اما هیچ‌کدام از آن‌ها عملی نشده است، تا کی باید با ذهن خراب به زمین برویم؟ جسممان که آماده هم باشد روحیه خرابی داریم، به زمین می‌رویم و تمرین و بازی می‌کنیم اما روحمان در زمین نیست.

او ادامه داد: این پول حق ماست و مایی که در این زمینه حق‌داریم، از رو رفته‌ایم اما نمی‌دانم چرا آقایان به روی خودشان نمی‌آورند. آن‌هایی که متعهد هستند معلوم نیست کجا رفته‌اند، آقایانی که صاحب تیم هستند می‌گویند این تیم آن‌ها نیست، هرروز حرف جدیدی می‌شنویم، یک روز می‌گویند منتقل می‌شود، یک روز می‌گویند مالک جدیدی می‌آید و ...! باور کنید ۴ نفر که یک عکس با شورت ورزشی ندارند آمده‌اند و دارند با آبروی ما بازی می‌کنند.

کوروشی در رابطه با حضور آن‌ها در بازی فردا گفت: معلوم است که بازی می‌کنیم، آن‌ها اگر به تعهداتشان عمل نمی‌کنند ما می‌کنیم، بازی را نمی‌توان نرفت و ما هم به میدان می‌رویم و امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی هم‌کسب کنیم.

مدافع - هافبک نفتی‌ها که به‌مانند بازیکنان دیگر این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشت ادامه می‌دهد: متأسفانه در این میان هیچ‌کسی هم از حق ما دفاع نمی‌کند، قربان فدراسیون بروم که تمام قوانینش در جهت حمایت از باشگاه‌هاست و برایشان فرقی نمی‌کند بازیکنان حق‌وحقوقشان را می‌گیرند یا خیر. اگر یک بازیکن مرتکب اشتباه و خطایی در بازی‌ها شود جوری با او برخورد می‌کنند که انگار دارند با قاتل برخورد می‌کنند اما اگر یک‌فصل هم حق و حقوق را نگیرد کسی عین خیالش نیست.

وی در ادامه گفت: آقایان! از حق‌الناس بترسید، من یکی که نه از یک ریال حق خودم می‌گذرم و نه از حق خانواده‌ام، آخر فصل که اداره مالیات به سراغ ما می‌آید این آقایان کجا هستند؟ هرسال خوب بازی می‌کنیم که در فصل بعدی قرارداد خوبی ببندیم، قرارداد خوب می‌بندیم اما پولی نمی‌گیریم و در پایان باید مالیات هم بدهیم، علاوه بر آن خیلی از بازیکنان می‌روند و خریدی می‌کنند به خیال اینکه می‌توانند روی پول باشگاه حساب کنند اما عملاً چیزی دستشان را نمی‌گیرد.

کوروشی ادامه داد: می‌آیند و می‌گویند چرا فوتبال ایران پیشرفت نمی‌کند، این فوتبال باید پیشرفت کند؟ این فوتبال بیشتر خاله‌بازی است تا ورزش! فوتبالی که در آن مثل آب خوردن متعهد می‌شوند و قول می‌دهند و عمل نمی‌کنند.

او در رابطه با نظر مدیرعامل و سرمربی تیم گفت: آقای قنبرزاده هم پولی نمی‌گیرد که بخواهد به ما بدهد، بودجه‌ای باید تحویل او بدهند تا بتواند تیم را راه بیندازد وقتی به او پول نمی‌دهند چه کار باید بکند؟ آقای منصوریان هم تابع تصمیم تیمی بود، ایشان هم با تمام بازیکنان صحبت کرد و حق را به آن‌ها داد و به تصمیم آن‌ها احترام گذاشت.

او در پایان گفت: ما ۸ بازی دیگر داریم که ۷ بازی آن در خانه است و باور کنید اگر تیم روبراه باشد می‌توانیم به‌راحتی سهمیه آسیا را کسب کنیم. امیدوارم هرچه زودتر و تا وقتی‌که دیر نشده به فریاد نفت برسند. فردا ساعت ۱۱ در باشگاه جلسه فنی مربوط به بازی را داریم، می‌رویم تا ببینیم چه پیش می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج