۳۰۷۰۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسینی: حالمان از فوتبال به‌هم می‌خورد

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد که شرایط بحرانی این باشگاه حتی در تیم‌های محلی هم دیده نمی‌شود.

خبرگزرای تسنیم: مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد که شرایط بحرانی این باشگاه حتی در تیم‌های محلی هم دیده نمی‌شود.

سیدجلال حسینی در مورد پیروزی نفت تهران مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: به هیچ عنوان دوست ندارم در مورد فوتبال صحبت کنم، چون ما تیم نیستیم که بخواهم در مورد فوتبال حرف بزنم. نفت زیر نظر وزارت نفت اداره می‌شود، مگر امکان دارد که کسی جوابگوی بازیکنان نباشد؟! ما واقعاً از این شرایط خسته شده‌ایم و حال‌مان از این فوتبال به‌هم می‌خورد. مگر می‌شود قبل از بازی به اردو نرویم و حتی مشکل غذا داشته باشیم؟! غذای بچه‌های باشگاه را همسران بیرانوند و عزتی درست می‌کنند! قبلا هم گفتم که خیلی از بازیکنان روزی یک وعده غذا می‌خورند. این شرایط واقعاً تاسف‌آور است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا بابت جدا نشدن از نفت تهران پشیمان نیستی؟»، خاطرنشان کرد: نمی‌توانستم جدا شوم. شما دیدید که چند بازیکن ما جدا شدند، ولی من نتوانستم به تیمی دیگر بروم. به‌هر حال بازیکنان نفت هم انسان هستند و گناه دارند. چه کسی باید به این بچه‌ها توجه کند؟ آقای جوادی گفته که من ورزشی نیستم، ولی ایشان باید جوابگوی ما باشد. اگر ورزشی نیستند پس چرا مسئولیت تیم را قبول کردند؟ شما دیدید که آقای رئیس جمهور وقتی در جریان مشکلات ورزش ما برای رفتن به المپیک قرار گرفت، دستور داد که مشکلات برطرف شود.

حسینی همچنین تصریح کرد: مسئولان شرکت نفت باید جوابگو باشند. این تیم که از رده نونهالان تا بزرگسالان فعالیت می‌کند، چرا باید با چنین وضعیتی مواجه شود. در همین کشورهای عربی برای یک بازیکن خارجی به اندازه هزینه تمام تیم‌های لیگ برتری پول می‌دهند، ولی اینجا همه چیز فرق می‌کند. آخر فصل هم به پول‌مان نمی‌رسیم، چون کسی جوابگو نیست. اگر شکایت کنیم هم به پول‌مان نمی‌رسیم.

مدافع نفت تهران افزود: سازمان لیگ هم نسبت به این مسائل واکنشی نشان نمی‌دهد. شما می‌بینید که تیم‌های بسیاری در لیگ برتر وجود دارند که بدهکار هستند و نباید به این تیم‌ها اجازه حضور در لیگ را بدهند. اگر قرار باشد تعداد تیم‌ها کم شود باید این اتفاق بیفتد و فوتبال حرفه‌ای می‌گوید که فقط تیم‌هایی باید در لیگ شرکت کنند که توانایی مالی مناسبی دارند.

وی در خاتمه اظهار داشت: ما زمین تمرین نداریم، لباس نداریم، کفش نداریم، پولی در باشگاه وجود ندارد و ... . با این شرایط باشگاهداری چه معنایی دارد؟ این وضعیت حتی در تیم‌های محلی هم دیده نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج