۳۰۷۰۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بدترین حریف بارسلونا مشخص شد

سرمربی بارسلونا بدترین حریف تیمش را اتلتیکو مادرید عنوان کرد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی بارسلونا بدترین حریف تیمش را اتلتیکو مادرید عنوان کرد.

به گزارش آس، بارسلونا شنبه در هفته بیست و نهم لالیگا به مصاف ختافه می‌رود. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: شرایط تیم حریف پیچیده است. وضعیت خوبی ندارند. برابر حریفی قرار خواهیم گرفت که به تک تک امتیازها نیاز دارد. این بازی خانگی فرصتی است که فاصله‌مان را با تیم دوم حفظ کنیم و برای این کار باید مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم، حملات سازماندهی شده‌ای داشته باشیم و از ضربه سر در حمله استفاده کنیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: تیم‌های حریف نیروهای تهاجمی و دفاعی ما را می‌شناسند. ما روز به روز در حمله بهتر می‌شویم و در این بخش آمار خود را بهبود می‌بخشیم.

انریکه درباره نیکمت نشینی نیمار گفت: او از من خواست تعویضش کنم چون مدت زمان زیادی را بازی کرده بود و همچنین محروم شده بود. کار من که سرمربی هستم تصمیم‌گیری است و تصمیم گرفتم چند روز به او مرخصی بدهم.

سرمربی اسپانیایی درباره سه‌گانه در این فصل اظهار کرد: ما تنها به فکر کسب سه امتیاز بازی فردا هستیم تا به فتح لالیگا نزدیک شویم. آن روز به زودی فرا خواهد رسید. جایی که می‌خواهیم قرار داریم و باید خوشبین باشیم.

انریکه بدترین حریف بارسلونا را اتلتیکو مادرید خواند و افزود: رئال مادرید پس از این تیم بدترین حریف ما است. وارد مرحله تعیین کننده‌ای شده‌ایم و همه به دنبال کسب امتیاز کامل از بازی‌ها خواهند بود. اگر تیمی لالیگا را فتح کند بدان معناست که امتیازات بیشتری کسب کرده است. داشتن حریفان این چنینی ما را سرزنده نگه می‌دارد. پیروز نشدن در دو بازی به تیم‌های رقیب فرصت نزدیک شدن می دهد. می توان به بایرن مونیخ اشاره کرد که فاصله زیادش با تیم دوم کمتر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج