adexo3
۳۰۸۷۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فالکائو: در یونایتد سرگردان بودم

ستاره سابق منچستر یونایتد از روزهای سخت خود در این تیم سخن به میان آورد. او با وجود پیشنهادهای خوبی که از لیگ چین دارد می‌خواهد در چلسی باقی بماند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه سان، رادامل فالکائو زمانی که در دو تیم پورتو و اتلتیکو مادرید بازی می کرد از بهترین مهاجمان جهان بود و بسیاری از تیم های اروپایی به دنبال جذب او بودند اما در نهایت دست به تصمیمی عجیب زد و موناکو را به عنوان تیم بعدی اش انتخاب کرد.

او در موناکو عملکرد خوبی از خود نشان نداد و راهی لیگ جزیره شد تا برای منچستر یونایتد بازی کند اما روزهای کابوس واری را در این تیم پشت سر گذاشت.

این مهاجم سرشناس کلمبیایی درباره دوران حضورش در شیاطین سرخ گفت: روزهای بسیار عجیب و پیچیده ای را پشت سرگذاشتم. منچستر یونایتد اصلا نظم و سازمان دهی لازم را نداشت. در یک بازی ۶۰ دقیقه بازی می کردم؛ در بازی دیگر ۴۵ دقیقه و در دیگر بازی به یک باره نیمکت نشین می شدم و چند دقیقه می توانستیم بازی کنم. چنین شرایطی من را ناامید کرده بود. حتی نمی دانستم که وقتی به میدان می روم باید کجا قرار گیرم.

او ادامه داد: روزهای سختی را پشت گذاشتم. در یونایتد کاملا احساس سرگردانی می کردم. در موناکو عمل جراحی سختی را پشت سرگذاشتم و به تیمی پیوستم که تغییر و تحول زیادی کرده بود. در یونایتد زمان کافی را نداشتم و کمتر در ترکیب اصلی به میدان می رفتم.

فالکائو در چلسی هم تجربه خوبی را پشت سرنگذاشته است و مدتها است که به خاطر آسیب دیدگی به میدان نرفته است. با این حال هنوز اصرار دارد که در لیگ جزیره باقی بماند.

او گفت: الان در چلسی شرایط خوبی دارم و احساس می کنم که به آمادگی ۱۰۰ درصد نزدیک شده ام. باید گام به گام جلو بروم. از لیگ چین دو پیشنهاد بسیار خوب دارم و به راحتی می توانم به این لیگ بروم اما باید بگویم که دوست دارم در لیگ جزیره باقی بمانم تا توانایی هایم را ثابت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج