adexo3
۳۰۹۸۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کنستانتین: در ایران کار بسیار سخت است

سرمربی تیم ملی فوتبال هند در آستانه رویارویی با تیم ملی ایران گفت که سطح آمادگی بازیکنانش چندان بالا نیست و اینکه انتظار می‌رود مردان او برابر میزبان‌شان کار بسیار سختی داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم: استفن کنستانتین، سرمربی تیم ملی فوتبال هند در آستانه دومین رویارویی تیمش برابر ایران در دور دوم از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که سه روز دیگر (پنجشنبه) در تهران برگزار می شود، به خبرنگاران گفت: باید جلسات تمرینی بیشتری برگزار و برای بالابردن سطح آمادگی بازیکنان‌مان کار کنیم، چون آمادگی آنها اکنون چندان تعریفی ندارد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که بازیکنان باید در وضعیتی بهتر از چیزی که اکنون هستند، قرار داشته باشند.

سرمربی انگلیسی تیم ملی هند ادامه داد: ما باید عرق بریزیم و تلاش کنیم. بازی در ایران بسیار سخت خواهد بود. این تیم سابقه بازی در جام جهانی را دارد و جزو قدرت‌های فوتبال آسیاست که اکنون در رده ۴۴ جهان است.

تیم ملی هند در رنکینگ جهانی فیفا ۱۱۶ رده پایین‌تر از تیم ملی ایران و در رده ۱۶۰ جهان قرار دارد. این تیم چهار روز پس از مصاف با ایران باید با ترکمنستان بازی کند.

کنستانتین ادامه داد: ما در ایران مشکلات فراوانی خواهیم داشت. یکی از نگرانی‌های اصلی ما اضافه شدن به تعداد مصدومان‌‌ و محرومان‌مان است، چون باید در خانه با ترکنمستان هم بازی کنیم و از آن بازی نهایت استفاده را انجام دهیم. با توجه به این موضوع ممکن است برخی چیزها را در تیم‌مان تغییر دهم.

سرمربی تیم ملی هند که دومین دوره مربیگری‌اش را در این تیم تجربه می‌کند، افزود: اولین هدف من این بود که تیمم را به (دور دوم) مرحله انتخابی جام جهانی برسانم که این هدف را محقق کرده‌ام. هدف بعدی کسب دوباره عنوان قهرمانی رقابت‌های جنوب آسیاست. پس از آن هم می‌خواهیم به مرحله نهایی انتخابی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ راه پیدا کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج