adexo3
۳۱۰۳۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عشق کاناوارو به تیم ملی ایتالیا

کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا اعلام کرد که مایل است جای آنتونیو کونته را در نیمکت آتزوری بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: فابیو کاناوارو، مدافع پیشین تیم‌های پارما، اینتر، یوونتوس و رئال مادرید که سال ۲۰۰۶ به همراه ایتالیا قهرمان جهان شد، از آمادگی خود برای هدایت این تیم خبر داد.

آنتونیو کونته، سرمربی حال حاضر آتزوری در پایان رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ این تیم را ترک می‌کند و از هم‌اکنون گمانه‌زنی‌هایی درباره جانشین او صورت گرفته است. در این شرایط کاناوارو هم اعلام کرده آماده است که جای کونته را بگیرد.

کاناواروی ۴۲ ساله که ۱۳۶ بازی ملی برای ایتالیا انجام داده است و در تیم‌هایی مانند گوانگژو اورگراند چین و النصر عربستان سعودی تجربه مربیگری دارد، به شبکه اسکای ایتالیا گفت: من دوست دارم سرمربی تیم ملی ایتالیا شوم. از این موضوع که هدایت تیم ملی ایتالیا چه کار مشکلی است، آگاه هستم، اما من ۱۵ سال از عمرم را در این تیم سپری کرده‌ام.

کاناوارو ادامه داد: به عقیده خودم، من برای هدایت تیم ملی ایتالیا از تجربه کافی برخوردار هستم و جو کاری در آن را به خوبی می‌شناسم.

کاپیتان پیشین آتزوری در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند تجربه‌اش برای هدایت تیمی مانند تیم ملی ایتالیا کم است، عنوان کرد: من نمی‌توانم درک کنم که برخی به یک بازیکن پیشکسوت که بعد از بازنشسته شدنش در فوتبال باقی مانده است می‌گویند تجربه ندارد، هرچند فوتبال همین است. کسی به پپ گواردیولا (زمانی که هدایت بارسلونا را برعهده گرفت) نگفت که بی‌تجربه است، اما اگر اوضاع در بارسلونای تحت‌هدایتش بد پیش می‌رفت، چنین برچسب‌هایی به او زده می‌شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج