adexo3
۳۱۰۳۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افشای قرارداد آگوئرو با منچسترسیتی

سرخیو آگوئرو سال ۲۰۱۱ با قراردادی به ارزش ۳۶ میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به منچسترسیتی پیوست.

ورزش سه: سرخیو آگوئرو سال ۲۰۱۱ با قراردادی به ارزش ۳۶ میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به منچسترسیتی پیوست.

وبسایت جنجالی Football Leaks در ادامه افشاگری های خود ریز جزئیات قرارداد منعقده بین اتلتیکو و سیتی برای انتقال آگوئرو را منتشر کرد. بر این اساس آگوئرو با رقم ۳۶ میلیون یورو به سیتی پیوسته که با توجه به بندهای موجود در این قرارداد، این رقم تا به امروز به ۴۱.۲۵ میلیون یورو افزایش یافته است.

در این قرارداد هیچ بندی وجود ندارد که سیتی را از انتقال آگوئرو به رئال مادرید منع کند که در نوع خود قابل توجه است. اتلتیکو به ازای هر ۱۵ گلی که آگوئرو در همه رقایت ها برای سیتی به ثمر می رساند، ۲۵۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد.

این باشگاه در صورتیکه آگوئرو در هر فصل حداقل ۲۵ بازی برای سیتی انجام دهد(به عنوان بازیکن ثابت یا اینکه قبل از دقیقه ۷۰ وارد زمین شود) نیز ۲۵۰ هزار یورو از سیتی دریافت خواهد کرد. تعداد بازی های آگوئرو اگر به ۵۰ برسد این رقم دو برابر می شود. بر این اساس اتلتیکو تا به امروز بسته به عملکرد و تعداد بازی هایی که برای سیتی انجام داده، ۳.۲۵ میلیون یورو دریافت کرده است.

اتلتیکو به ازای هر قهرمانی سیتی در لیگ برتر ۱ میلیون یورو از این باشگاه دریافت می کند که از سال ۲۰۱۱ تاکنون این امر دو بار اتفاق افتاده است. همچنین به ازای هر برد سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ۱ میلیون یورو و صعود به فینال نیز ۱.۵ میلیون یورو نصیب اتلتیکو خواهد شد. چیزی که تاکنون اتفاق نیفتاده ولی با صعود سیتی به یک چهارم نهایی این فصل ممکن است عملی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج